Christian Petersen til FFK!!
Det var deilig det!!!
Men hvorfor står det "– Hvis han svarer ja, blir det medisinsk test tirsdag"?
---------------------------
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
:ffk:
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Etter hva jeg har fått med meg er Petersen offensiv midtbane/spiss. Fysisk sterk og teknisk skolert med gode pasninger, og er tildels målfarlig. Vil være en nyttig tilvekst!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Hvordan er han på kondis, hodespill, fart, teknikk og taktikk?
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Hilsen skuffet sydenfarer...:mad::mad:
Opprinnelig postet av bogejon
Dette er ikke den forsterkningen vi har ventetet paa. Det er ingen grun til a legge skjul paa det her. Folk her paa forumet proever saa godtg de kan aa finne positive sider ved denne karen, men det er ingen lett jobb... De kan grave saa lenge de vil for min del, men dette blir i hvert fall ikke tungen paa vektskaalen i en evt. kamp om opprykk.
Hilsen skuffet sydenfarer...:mad::mad:
Hvor mange ganger har du sett Petersen i aksjon? Selv har jeg ikke sett han noe særlig så kan ikke komme med noen bastante meninger, men rapportene både fra Moss og Oslo Øst er positive.
Ellers kom spørsmålet om Rosenborgspillere fram igjen, der virket Eggen mer positiv, men spørsmålet var om Rosenborg ville slippe noen spillere
har vi plutselig ikke penger å handle for eller hva er det for noe som skjer???
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
2) FFK lovte aldri noen spillere, men ytret et ønske om 2 offensive forsterkninger, aller helst "storfisker", og de har forsøkt og forsøker enda.
3) Det er ikke bare å gå i butikken og plukke ned storfisker!! FFK har et begrenset antall kroner til lønninger og kjøp av spillere, men samtidig er det MANGE om beinet og hard konkurranse til å skaffe de såkalte "storfiskene". Som Harry Hansen selv sier: -Vi kan ikke gå skoa av oss.
4) FFK kan ikke kjøpe for enhver pris, og for at FFK skal være mer aktuelt enn Tippeligaklubber, så må de by et mer attraktivt økonomisk tilbud. ELLER så må de forsøke å holde spilleren hemmelig så lenge som mulig. Da kan det hende at de klarer å forhindre at andre klubber kommer på banen i siste liten og "stjeler" denne spilleren. (Les: Stavrum og Lindbæk).
Det skjer saker og ting i FFK om dagen, men de er voldsomt hemmelighetsfulle.
Ansvarlig redaktør
dette med økonomien har da aldri hvert noe problem tidligere (i år og i fjor)... høyli har jo hele tiden spyttet inn penger til kjøp, har han nå snørt igjen pengesekken??? midt i sesongen i fjor (i 2.div) hentet vi jo inn 2 relativt dyre klassespillere (bergersen og inderhaug).. i år ser det ikke ut som høyli er interessert.... eller????
Å jo, ffk lovte to toppspillere.. eggen sa det bl.a. i VG...
Og ser du på Bergersen og Inderhaug som klassespillere, men slakter Riis og Petersen som ganske sikkert holder minst like høyt nivå? Husk at verken Inderhaug eller Bergersen var spesielt gode på FFK i fjor, og ingen av de fikk fornyet tillit. For meg var det totalt uforståelig at Bergersen fikk så mye spilletid i fjor.
Og nei... FFK lovte ikke 2 toppspillere. Eggen er heller ikke synonymt med FFK. Eggen kan love og ønske seg så mange spillere han bare vil, men til syvende og sist er det styret i FFK som bestemmer.
Han lovte ikke to toppspillere, men ønsket seg det.
Ansvarlig redaktør
Ansvarlig redaktør
uansett tror jeg de to tilsammen tjente mye mer enn riis og petersen...
Angående Riis så har FFK hentet han fordi han er en lokal spiller med potensiale til å bli god. Han har skrevet under for 1 år - er selvsagt ikke dyr - men dette er jo en investering for fremtiden. Ikke blant spillerne vi henter inn for å forsterke laget i år.
Petersen vil nok få brukbart betalt uten at jeg vet noe som helst om hvor mye. Uansett føler jeg meg ganske sikker på at Petersen er en mye bedre investering enn hva LÅNENE av Inderhaug og Kenta var.
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914