Husk meg
Brukernavn
Passord

Christian Petersen til FFK!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 15 jul 03, 11:51
Les det her

Det var deilig det!!!

Men hvorfor står det "– Hvis han svarer ja, blir det medisinsk test tirsdag"?

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 15 jul 03, 11:58
– Hvis han svarer ja, blir det medisinsk test tirsdag, og han vil spille kamp mot København onsdag sa Hansen til Fredriksstad Blad mandag.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Jon

Juniorspiller

Ble medlem: 26 jun 03

Lagt til: 15 jul 03, 12:24
Gode saker. Noen som vet hvilken posisjon han vil ta på banen?
:ffk:

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 15 jul 03, 13:45
Selv om han har spilt tre, fire sesonger for MOSS er han vel ikke akuratt noen toppscorer han Petersen. Noen som kan utdype hans kvaliteter?

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 15 jul 03, 16:05
Tar vel høyre back tror jeg?

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 15 jul 03, 16:09
Petersen på høyreback?

Etter hva jeg har fått med meg er Petersen offensiv midtbane/spiss. Fysisk sterk og teknisk skolert med gode pasninger, og er tildels målfarlig. Vil være en nyttig tilvekst!

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 15 jul 03, 16:48
På spillerbørsen på VG ligger han mellom Helland og Lars Petter med 4.29 i snitt og har 8 FFK-spillere foran seg og er nr.4 for Oslo Øst. Han ble også banens beste mot Raufoss.

Hvordan er han på kondis, hodespill, fart, teknikk og taktikk?

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 15 jul 03, 17:15
Han kan ikke være så dårlig, vet at Brann prøvde å lure FFK i innersvingen, men da var han alt enig FFK

bogejon

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 16 jul 03, 00:13
Dette er ikke den forsterkningen vi har ventetet paa. Det er ingen grun til a legge skjul paa det her. Folk her paa forumet proever saa godtg de kan aa finne positive sider ved denne karen, men det er ingen lett jobb... De kan grave saa lenge de vil for min del, men dette blir i hvert fall ikke tungen paa vektskaalen i en evt. kamp om opprykk.

Hilsen skuffet sydenfarer...:mad::mad:

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jul 03, 00:35
Opprinnelig postet av bogejon
Dette er ikke den forsterkningen vi har ventetet paa. Det er ingen grun til a legge skjul paa det her. Folk her paa forumet proever saa godtg de kan aa finne positive sider ved denne karen, men det er ingen lett jobb... De kan grave saa lenge de vil for min del, men dette blir i hvert fall ikke tungen paa vektskaalen i en evt. kamp om opprykk.

Hilsen skuffet sydenfarer...:mad::mad:

Hvor mange ganger har du sett Petersen i aksjon? Selv har jeg ikke sett han noe særlig så kan ikke komme med noen bastante meninger, men rapportene både fra Moss og Oslo Øst er positive.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 16 jul 03, 09:53
Hørte ett interju med Eggen på Radio Fredrikstad i dag 16. juli, ang forsterkninger. Synes ikke han virket noe særlig giret på nye spillere, det var snakk om en, ikke flere.
Ellers kom spørsmålet om Rosenborgspillere fram igjen, der virket Eggen mer positiv, men spørsmålet var om Rosenborg ville slippe noen spillere

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 16 jul 03, 17:06
Her har FFK lovt supporterne 2 storfisker; og hva er det vi får; en juniorspiller fra moss og en halvdårlig spiller (som ble dumpa i moss) fra nedrykkslaget oslo øst.....

har vi plutselig ikke penger å handle for eller hva er det for noe som skjer???

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 16 jul 03, 17:32
Endret: 16 jul 03, 17:44
1) FFK har ikke penger til å handle, og har aldri hatt det. De MÅ få penger fra investorer utenfra.

2) FFK lovte aldri noen spillere, men ytret et ønske om 2 offensive forsterkninger, aller helst "storfisker", og de har forsøkt og forsøker enda.

3) Det er ikke bare å gå i butikken og plukke ned storfisker!! FFK har et begrenset antall kroner til lønninger og kjøp av spillere, men samtidig er det MANGE om beinet og hard konkurranse til å skaffe de såkalte "storfiskene". Som Harry Hansen selv sier: -Vi kan ikke gå skoa av oss.

4) FFK kan ikke kjøpe for enhver pris, og for at FFK skal være mer aktuelt enn Tippeligaklubber, så må de by et mer attraktivt økonomisk tilbud. ELLER så må de forsøke å holde spilleren hemmelig så lenge som mulig. Da kan det hende at de klarer å forhindre at andre klubber kommer på banen i siste liten og "stjeler" denne spilleren. (Les: Stavrum og Lindbæk).

Det skjer saker og ting i FFK om dagen, men de er voldsomt hemmelighetsfulle.

Ansvarlig redaktør

ajg

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jul 03, 17:51
det siste punktet ditt er jeg enig i, holters.. det er et veldig godt poeng at de holder spillerne hemmelig...

dette med økonomien har da aldri hvert noe problem tidligere (i år og i fjor)... høyli har jo hele tiden spyttet inn penger til kjøp, har han nå snørt igjen pengesekken??? midt i sesongen i fjor (i 2.div) hentet vi jo inn 2 relativt dyre klassespillere (bergersen og inderhaug).. i år ser det ikke ut som høyli er interessert.... eller????

Å jo, ffk lovte to toppspillere.. eggen sa det bl.a. i VG...

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 16 jul 03, 17:58
Høili er ikke synonymt med FFK, ajg. FFK i seg selv har ikke råd til å kjøpe spillere, de må få penger fra investorer utenfra, altså Høili. Og han er nok fortsatt høyaktuell som investor. Ganske sikker på at det var Høili som trådde til i Lindbæk-saken, men hva vet vel jeg.

Og ser du på Bergersen og Inderhaug som klassespillere, men slakter Riis og Petersen som ganske sikkert holder minst like høyt nivå? Husk at verken Inderhaug eller Bergersen var spesielt gode på FFK i fjor, og ingen av de fikk fornyet tillit. For meg var det totalt uforståelig at Bergersen fikk så mye spilletid i fjor.

Og nei... FFK lovte ikke 2 toppspillere. Eggen er heller ikke synonymt med FFK. Eggen kan love og ønske seg så mange spillere han bare vil, men til syvende og sist er det styret i FFK som bestemmer.

Han lovte ikke to toppspillere, men ønsket seg det.

Ansvarlig redaktør

ajg

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jul 03, 22:36
ser man ut i fra det økonomiske var de klassespillere... det var nettopp det økonomiske vi snakket om her... poenget mitt var at FFK hadde råd til å hente såpass dyre spillere i fjor, men ikke i år...

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 16 jul 03, 22:42
Så du mener at Inderhaug og Bergersen tjente 1 million + i fjor? Ikke i nærheten en gang.

Ansvarlig redaktør

ajg

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jul 03, 22:44
bergersen var ikke så langt unna... også må vi huske på at inderhaug kom fra en eliteserieklubb...

uansett tror jeg de to tilsammen tjente mye mer enn riis og petersen...

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 16 jul 03, 22:48
Både Bergersen og InderHVEM var på lån - relativt kortsiktige lån også. Hva de kostet i drift vet jeg ikke, men du vet kanskje?

Angående Riis så har FFK hentet han fordi han er en lokal spiller med potensiale til å bli god. Han har skrevet under for 1 år - er selvsagt ikke dyr - men dette er jo en investering for fremtiden. Ikke blant spillerne vi henter inn for å forsterke laget i år.

Petersen vil nok få brukbart betalt uten at jeg vet noe som helst om hvor mye. Uansett føler jeg meg ganske sikker på at Petersen er en mye bedre investering enn hva LÅNENE av Inderhaug og Kenta var.

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 16 jul 03, 23:11
Uansett tror jeg ikke vi kommer til å høre no nytt om overganger fra Harry Hansen før han har signaturen på papiret... Tror han har lært, for å si det sånn...

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914