Husk meg
Brukernavn
Passord

HVA MED WEST?????

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 18 jul 05, 00:27
Har han fått ny kontrakt?

---------------------------

GO WEST!!!!!!


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 18 jul 05, 00:34
Får ikke FFK signaturen til West, har de dreti ganske godt på leggen... Nå som Ringberg også har dratt

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 18 jul 05, 00:44
West hadde det jo bra sammen med Marcus på topp så hvem vet hva som skjer nå!!!!!

Men Kvisvik kan nå sende krem baller til West!!!!!!

RUN WEST!!!!!! RUN!!!!!!!!!

---------------------------

GO WEST!!!!!!


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 18 jul 05, 01:10
West må sikkert dra han også.
Arve har likte ikke den siste DVD`en hans.

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 18 jul 05, 01:14
Sånn litt mer saklig enn et par over meg her...

Noen som har tenkt sitt om at West sikkert krever en fet kontrakt? Og at FFK vil se han om han blir skadefri før de tilbyr ham en så luksuriøs kontrakt?

Faktumet er at det vil være VELDIG dyrt å ha West som superinbytter i 1/3 av kampene. Med alle de skadeproblemene han har nå, så vil han heller aldri bli aktuell for en større klubb.

Selvfølgelig er det en sjansespill, men ettersom West kanskje ser at mulighetene for spill ute i Europa minker, så tar han til takke med en litt mindre luksuriøs kontrakt?

Vi kan ikke basere angrepet vårt på en spiller som er klar i 1/3 av kampene!

Potensialet til West er ubestridt, men akkurat per dags dato smaker det mer fisk enn fugl.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 18 jul 05, 05:29
Godt skrevet Holters. Kan ikke kjøpe signaturen hans for enhver pris. Han er unik, derfor er det synd det der med skadene. Jeg tror aldri han blir nok skadefri for en større klubb, desverre. Da hadde han nok vært vekk allerede.

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1207

Lagt til: 18 jul 05, 09:26
Hvis de ikke skriver kontrakt med West MÅ de hente en ny spiss. Da står vi der med Hoås, Wiig, Toth og McDonald som alternativer. Gjør vel kanskje det uansett etter som West er skadet. Mener at det er for tynt. Hoås og Wiig er langt i fra gode nok, og McDOnald mener jeg er bedre som kant enn som spiss.

---------------------------

Fredd


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 18 jul 05, 09:31
Hei fredd.
Du glemte Tarik, og at overgangsvinduet er oppe en stund til.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1207

Lagt til: 18 jul 05, 10:16
Tarik er vel strengt talt ikke god nok enda. I hvertfall ikke det jeg har sett av han.

---------------------------

Fredd


antivif4evah

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 18 jul 05, 10:17
De MÅ ha signaturen til Brian!!Han er kanskje skadet ofte,men vi trenger han!!Wiig kan spille,men er etter min mening ganske dårlig!!Hoås er god når han er god men han har ikke vært god i år!!!
Macki er god nok,men litteranne ustabil!!Toth er jo god nok, det så jeg på treninga døms på Onsdag!
Ikke selg West det er mitt råd!En skadefri West er gull verdt!FFk har en god mitbane et godt forsvar en grei nok keeper!Men fotball går o ut på å score mål å det er jo spissene sin jobb!!

---------------------------

"Som people belive football is a matter of life and death.

Im very dissepointed with that attitude!

i can assure you it is much,much,much more inportant than that!!"

Bill Shankley tidligere Liverpoolmanager.

"Røde og hvite


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 18 jul 05, 10:56
Mener det er fornuftig av klubben å vente litt her. Fyren er verdt sin vekt i gull, men ikke på benken (eller tribunen). Håper for guds skjyld han blir skadefri og skriver kontrakt, tviler litt men...

Det der var jo forøvrig en av Ringbergs store styrker. Han var aldri skada... Veldig ålreit å ha en spiller som alltid er klar for kamp. Hadde Brian vært det, ville han vel vært borte for lengst :)

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 18 jul 05, 10:58
West forsvinner utvilsomt dersom han ikke godtar kontrakten på FFK`s premisser. Og personlig synes jeg ikke at West sitter med de beste korta på hånda, det nytter ikke å selge seg inn på gamle bragder når nutiden taler om noe helt annet...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 18 jul 05, 11:02
Opprinnelig postet av Holters
Sånn litt mer saklig enn et par over meg her...

Noen som har tenkt sitt om at West sikkert krever en fet kontrakt? Og at FFK vil se han om han blir skadefri før de tilbyr ham en så luksuriøs kontrakt?

Faktumet er at det vil være VELDIG dyrt å ha West som superinbytter i 1/3 av kampene. Med alle de skadeproblemene han har nå, så vil han heller aldri bli aktuell for en større klubb.

Selvfølgelig er det en sjansespill, men ettersom West kanskje ser at mulighetene for spill ute i Europa minker, så tar han til takke med en litt mindre luksuriøs kontrakt?

Vi kan ikke basere angrepet vårt på en spiller som er klar i 1/3 av kampene!

Potensialet til West er ubestridt, men akkurat per dags dato smaker det mer fisk enn fugl.


Holters når vi snakker om "saklige" ting så må jeg spørre en ting. hvor mye kommer Myhre til å kreve i lønn? hvor mye har han vært skadet i den siste tiden ? Og nå snakker jeg ikke om skadene pådratt i "kampens hete" men slitasje skader ?

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 18 jul 05, 11:27
Endret: 18 jul 05, 11:28
Opprinnelig postet av Klokan
Holters når vi snakker om "saklige" ting så må jeg spørre en ting. hvor mye kommer Myhre til å kreve i lønn? hvor mye har han vært skadet i den siste tiden ? Og nå snakker jeg ikke om skadene pådratt i "kampens hete" men slitasje skader ?

Noen blir aldri fornøyd...

Her skriker man om "store" og "kjente" navn, men når endelig et dukker opp, så vil man ikke allikevel fordi spilleren kommer til å kreve mye i lønn.

Så hvis det alternativet er galt og samtidig er det galt å hente ukjente navn som Tòth og tildels Bjørkøy, hva er det da riktig for klubben å gjøre?

Hente spillere de vet ikke holder mål og samtidig er billige i drift?

Sannsynligheten for at Myhre havner i FFK er vel uansett liten. Han har jo trent med Viking, FFK og Lyn, så FFK er ikke akkurat i en unik posisjon.

Vil gjerne høre hva som var så "saklig" med det jeg skrev, Zoran...

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 jul 05, 11:54
tror du tar litt feil holters.. på tv2 nyhetene sa dem kl 18:30 at myhre bare hadde trent med ffk og nå reist hjem til england. han reiste nok hjem med en kontrakt skal du se.. jeg er opptimist der ;)

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 18 jul 05, 12:03
Opprinnelig postet av keiko
tror du tar litt feil holters.. på tv2 nyhetene sa dem kl 18:30 at myhre bare hadde trent med ffk og nå reist hjem til england. han reiste nok hjem med en kontrakt skal du se.. jeg er opptimist der ;)

Hms, sikker på det? Mener jeg leste at han kom fra Stavanger og skulel videre til Lyn... Men, men, Myhre hadde vært kanon!

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 jul 05, 12:08
Endret: 18 jul 05, 12:09
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av keiko
tror du tar litt feil holters.. på tv2 nyhetene sa dem kl 18:30 at myhre bare hadde trent med ffk og nå reist hjem til england. han reiste nok hjem med en kontrakt skal du se.. jeg er opptimist der ;)

Hms, sikker på det? Mener jeg leste at han kom fra Stavanger og skulel videre til Lyn... Men, men, Myhre hadde vært kanon!
jeg vet med sikkerhet at han har reist hjem til england for det var opp i 18:30 nyhetene. Rykter helt fra moss og hit til mysen sier han har hus i moss.. vi satser på at myhre er sånn som bjørkøy var.. valgte ffk frem for andre klubber :)

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Vetlings

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jul 05
Innlegg: 26

Lagt til: 19 jul 05, 12:39
Ja... Som andre har sagt MÅ vi ha signaturen til Brian!
Han er noe å ta vare. I motsetning til Ringberg! Ble lei meg når han gikk, MEN han var ikke særlig god spiller! Ringberg altså!

---------------------------

FFK slår te ijænn!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340