Husk meg
Brukernavn
Passord

Mine første ord om den siste ukes hendelser!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 19 jul 05, 00:36
Er så dritt lei å høre på alle som VET så j**** mye om hva som skjer i klubben om dagen.
Etter noen dagers tenketid etter alt oppstyret som har vært i klubben de seneste dagene har jeg kommet frem til min mening rundt saken.

Salget av Ringberg:
Rent sportslig sett var nok dette ingen dum løsning av FFK. Å sitte igjen med 1,5 eller 2 millioner for en spiller som ringberg, som etter all sannsynlighet hadde forsvunnet om et halvt år er absolutt ikke gæærnt.
Det jeg imidlertid reagerer på er HVORDAN ting er blitt gjort. Som sagt jeg vet ikke hva som har blitt skjedd, men alle oppegående mennesker skjønner at ting her burde blitt taklet på en helt annen måte. ÅPENHET er muligens et stikkord!
At en så lojal og fin spiller som Markus Ringberg skal forlate oss gråtkvalt er noe jeg liker SÆRDELES dårlig.

Roger Risholt:
Greit nok. HVIS VI HADDE FÅTT PENGER FOR MANNEN. Jeg kan ikke fatte å begripe hvordan vi kan gi bort den mannen gratis. Mulig det er noe jeg ikke har fått med meg, men allikevel meget underlig.

Kjøpene våre:
Kjøpene våre virker meget solide. Etter å sett kampen i dag er jeg mest imponert over Bjørkøy. Virket som en virkelig fighter, og han var også flink til å holde på ball.
Kvisvik vet vi hva står for, så han gidder jeg ikke kommentere, bortsett fra noen skikkelig lekkerbiskener på 70 meter eller noe.
Toth virket noe tung. Men allikevel, man så at mannen kommer til å bli bra. Han trenger bare litt tid tror jeg.

Et knallkjøp til, så tør jeg påstå at vi er de definitive vinnerne på sommerens overgangsmarked.

Drillo har kontroll. Han tenker langsiktig. Vi vil vel ikke strande på midten av tabellen i 10 år til. Nei, slanking av stallen må til, mens vi handler færre, men bedre spillere inn.

Har troa på at dette kan bli meget bra jeg.
Vent og se:)

P.S Syntes forresten Markus så Kledde den grønne drakta svæææært lite. Så jo ut som en stor busemann!!:cool:

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 19 jul 05, 00:40
enig i alt.. markus kler kun rødt og hvitt!!!

Kristoffer

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 2

Lagt til: 19 jul 05, 01:20
Bra innlegg. Enig.

Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 239

Lagt til: 19 jul 05, 04:12
Endret: 19 jul 05, 04:17
Opprinnelig postet av Kristian B
At en så lojal og fin spiller som Markus Ringberg skal forlate oss gråtkvalt er noe jeg liker SÆRDELES dårlig.


Dette kan vel oppsummerer med stikkordet "løsrivelsessmerter". Supporternes sterke motreaksjoner vekket nok til live følelser av plikt og lojalitet som ikke nødvendigvis var like sterke i utgangspunktet. Han var jo nær ved å ombestemme seg. Spenningen mellom det å bli sviktet av klubben og sterkt støttet av supporterne ble så sterk at en voksen mann gråt. Men han sier nå at han ikke angrer på valget siden han er blitt tatt så godt imot i Hamar. Omgivelsene betyr nok mye for ham.

Opprinnelig postet av Kristian B

Roger Risholt:
Greit nok. HVIS VI HADDE FÅTT PENGER FOR MANNEN. Jeg kan ikke fatte å begripe hvordan vi kan gi bort den mannen gratis. Mulig det er noe jeg ikke har fått med meg, men allikevel meget underlig.


Her tror jeg det etterhvert ble snakk om uvennskap i klubben, rett og slett. Å gi ham bort kunne være en måte å gi ham dårlig attest på og/eller så er det en måte å sikre at overgangen gikk fortere enn svint og/eller så var det for å sørge for at Risholt kunne gå til den klubb han hadde høyest på ønskelisten selv.

Opprinnelig postet av Kristian B

Kvisvik vet vi hva står for, så han gidder jeg ikke kommentere, bortsett fra noen skikkelig lekkerbiskener på 70 meter eller noe.


Jeg tror Kvisvik kan bli spesielt viktig for Enerly som kollega og inspirator i
rollen som ansvarshavende offensiv profil. Begge ble intervjuet på radioen. Enerly virket løftet og Kvisvik virket meget klart på at det var nødvendig at han gjorde ting som han selv fant riktige ute på banen, ikke bare følge slavisk et Drillo-opplegg. Men jeg håper å tror at de kan være sterke personligheter på en måte som funker med Drillo.

Opprinnelig postet av Kristian B

Drillo har kontroll. Han tenker langsiktig. Vi vil vel ikke strande på midten av tabellen i 10 år til. Nei, slanking av stallen må til, mens vi handler færre, men bedre spillere inn.


Jeg har vært knallhard i kritikken, men våknet i morges og fikk mer forsonlige tanker. Drillo er nok en liten djevel som det er leit å være på kant med hvis man vil være med videre, men det er da kanskje også sånn at det er først på mørke og stormfulle aftener (den siste tids bråk) at han virkelig våkner og kommer igang. Han virket veldig rolig og avbalansert nå. Jeg håper virkelig Lund Hansen får fortsette.. det var først da han ikke fikk fortsette mot Molde at jeg tiltet og min mistillit mot Drillo begynte å vokse..
Når det gjelder Ringberg så tror jeg han har meget høy IQ og at det både var hans styrke og at det ble hans bane. Det førte til hans spilleforståelse og gjorde at han fylte kapteinsrollen så godt. Men det gjorde også at han hadde klare og sterke meninger i teoretiske spørsmål, som rimeligvis var tilpasset mer hans egne ferdigheter enn laget og Drillo. Når det gjelder Risholt så hadde vel ikke han vært virkelig god etter de første kampene i vårsesongen ifjor, altså lenge før Drillo kom. Han var vel sur og en dårlig miljøfaktor, men vil ha godt av en ordentlig miljøforandring, f.eks i en gjeng danske drittsekker. :rolleyes:

Opprinnelig postet av Kristian B

Har troa på at dette kan bli meget bra jeg.
Vent og se:)


Joa, jeg vil ikke avskrive FFK..

Og det var deilig at man slapp å tape for Vålerenga. Jeg fulgte kamptråden på forumet deres og etter scoringen de fikk så ropte visst klanen "Markus Ringberg! Markus Ringberg!" og i kamptråden syntes man visst det var veldig flott gjort. Jeg synes ikke en slik gjeng som prioriterer så høyt å plage andre fortjener å vinne noe som helst.

Opprinnelig postet av Kristian B

P.S Syntes forresten Markus så Kledde den grønne drakta svæææært lite. Så jo ut som en stor busemann!!:cool:


Ja, gi mannen en høygaffel og han vil bli virkelig farlig! :D

Ringberg er nok over sitt beste som fotballspiller. Han blir nok aldri bankers fra start slik han var i FFK, men har vel fått en kjempekamerat i Ståle Solbakken. Han var elsket av supporterne i Fredrikstad, men det er de man omgås til daglig som betyr mest for en person, når alt kommer til alt.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340