Husk meg
Brukernavn
Passord

Noen som holder 1 div. standard?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03

Lagt til: 17 jul 03, 16:53
Det er mye snakk om at FFK skal kjøpe seg nye forsterkninger for tida, men er det noen i juniorstallen som kan bli gode nok til 1div./eliten til neste år?

---------------------------

FFK knuser ALL motstand!! :)

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 17 jul 03, 23:32
absolutt ikke... anders holberg og jeton pestisha fikk jo muligheten mot københavn, uten å imponere spesielt... vi må nok hente inn forsterkninger utenfra..

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 18 jul 03, 12:30
Får vel si at Jeton gjorde en grei kamp, han har fortsatt to år igjen som junior.

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 18 jul 03, 12:55
Jeton har en utrolig stor arbeidskapasitet, og jobbet utrolig godt, men er altfor veik i duellene. Trenger nok noen år til og en del kilo ekstra kjøtt på beina.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 18 jul 03, 13:31
Det er nok flere i juniorstallen som kan komme til å bli såpass gode at de kan styrke laget vårt, men i dag finnes det nok ikke noen av dem desverre. Jeton er som holters sier, altfor veik, han har god teknikk og fart, men blir stoppet bare han får motvind... Har trua på at Holberg kan bli rimelig god, kommer nok til å ta etter faren sin... :D

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

ajg

Landslagsspiller

Lagt til: 21 jul 03, 17:46
skal vi dømme etter københavn-kampen, blir hvertfall ikke holberg noe god..... da har jeg mer tro på jeton.. har også hørt mye skryt om han midtstopperen på jr.laget..

patriot44

Landslagsspiller

Lagt til: 21 jul 03, 17:55
For siste gang, IKKE døm noen etter en kamp!!

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

ajg

Landslagsspiller

Lagt til: 21 jul 03, 18:01
jeg dømmer ingen.. jeg sa: skal vi dømme etter den kampen, blir han ikke noe god... dømte han ikke av den grunn.. men etter det han viste der, har han en laaaaaaaaaaang vei å gå...

patriot44

Landslagsspiller

Lagt til: 21 jul 03, 20:38
For det første, jeg vet at Holberg har mer å gå på enn han viste mot FCK.. For det andre, Jeton er altfor puslete til å kunne bli god nok for a-laget.. Greit at han har fart og driblefot, men det holder ikke når han bare består av kjøtt og bein...

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 21 jul 03, 21:03
Endret: 21 jul 03, 21:56
Opprinnelig postet av patriot44
men det holder ikke når han bare består av kjøtt og bein...
Hva forventer du at han skal bestå av? Robotmateriale? :) Muskler er kjøtt vettu.

Tror ikke Holberg slår igjennom dessverre. Jeg klarer ikke å finne noen "ekstreme ferdigheter" hos ham. (Eller spisskompetanse, som Costanza liker å kalle det).

Pestisha har en sinnssyk utholdenhet, men foreløpig har han en lang vei å gå.

Det største talentet hos FFK er nok fortsatt Mikael Røn, men heller ikke han har noen "ekstreme ferdigheter", utenom kanskje leo-løpskapasitet.

Ansvarlig redaktør

patriot44

Landslagsspiller

Lagt til: 21 jul 03, 21:47
Muskler er faktisk fett Holters :p

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

patriot44

Landslagsspiller

Lagt til: 21 jul 03, 21:51
Endret: 21 jul 03, 21:57

Det jeg syns er positivt med Holberg er at han er en slags rett på mål-type, og han er også nokså god på hode.. Enig med deg at Jeton har en enorm utholdenhet, og jeg sier ikke at han ikke kan bli god nok for både ffk og andre klubber, jeg sier bare at han mangler en del på fysikken for å slå igjennom.. Røn ser jeg nesten ikke på som noe talent lenger, han begynner jo nesten å bli fast inventar i troppen :D

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03

Lagt til: 21 jul 03, 21:53
Noen som spiller CM her? Både Holberg og Pestisha er rimelige gode begge to.. Men klart , det er jo bare ett dataspill.. :p

FFK knuser ALL motstand!! :)

patriot44

Landslagsspiller

Lagt til: 21 jul 03, 21:56
Hehe... Spiller en del CM, men "stats" på Holberg og Petisha varierer fra gang til gang, som en slags random-variant.. Har spilt en sesong med de der de var helt elendige, men også en sesong der i hvertfall Petisha var helt suveren.. Så kvaliteten på de varierer, også i den virituelle verden ;)

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 21 jul 03, 21:59
Endret: 21 jul 03, 22:01
Muskler er faktisk fett Holters
Kjøtt er faktisk fett Holters

Nå skjønner jeg helt ærlig ingen ting av det du skriver... Når du spiser et godt stykke biff - hva er det? Det er en muskel... Det "fettet" du ser og skjærer bort er fett.

Når du spiser koteletter, så skjærer de fleste av det ytterste laget pga det er fett. Kjøttet du har igjen er en muskel. Er du med da? :) Uansett, dette hadde lite med fotball å gjøre.

Røn ser jeg nesten ikke på som noe talent lenger, han begynner jo nesten å bli fast inventar i troppen :D
Og dermed er han ikke et talent? :) Logisk! Så Jone Samuelson er ikke et talent da? Han spiller fast på Haugesund...

Ansvarlig redaktør

patriot44

Landslagsspiller

Lagt til: 21 jul 03, 22:03
Tror ikke helt du skjønte hva jeg mente Holters, mente bare at jeg ikke så på han som en av de "unge uerfarne" lenger.. Selvfølgelig er han fortsatt et kjempetalent, men han er på en måte ikke ny i troppen lenger, og derfor ser jeg på han med andre øyne nå enn da han spilte sin første kamp...

Det med kjøtt er faktisk fett har jeg redigert bort, om du sjekker ;)

Muskler er bygd opp av fettvev... Gir meg ikke der :p

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 21 jul 03, 22:11
Endret: 21 jul 03, 22:15
Muskler er bygd opp av fettvev... Gir meg ikke der :p

Kort fortalt... Muskler er bygd opp av muskelvev, som igjen er bygd opp av proteiner.

Proteiner er lange kjedemolekyler som er bygget opp av 20 forskjellige aminosyrer. De har viktige funksjoner blant annet som enzymer, og er som sagt bestanddeler i f.eks. muskler og vev.

Så da vet du det :)

Men vi avslutter denne diskusjonen. Den har ingenting med fotball å gjøre.

Ansvarlig redaktør

patriot44

Landslagsspiller

Lagt til: 21 jul 03, 22:18
Usj da.. Er sikker på at et eller annet inni muskelen består av fett, men jeg finner ikke gym-boka mi :rolleyes: Hehe... Diskusjon avsluttet.. Du vant :p

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

patriot44

Landslagsspiller

Lagt til: 21 jul 03, 22:32
En ting jeg har lyst til å føye til når det gjelder Holberg, er at han har altfor lett for å henge med hue og spille dårlig dersom han gjør noen feil tidlig i en kamp... Vet ikke hvordan Jeton er på det, men Holberg blir altfor sutrete altfor fort...

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

ajg

Landslagsspiller

Lagt til: 21 jul 03, 23:30
her er det fotballdiskusjon på høyt nivå nå ser jeg!! hehe... godt å se at du kan mer enn fotball og journalistikk holters!!!

pestisha kommer til å få bedre kropp etterhvert.. regner med at det jobbes med å få han større og sterkere.. han får gå på treningsstudio sammen med lars petter... hehe..

jeg spiller også en del CM, og hos meg er pestisha alltid helt sinnsykt god... har alltid et gjennomsnitt på over 9!!! har dessuten 20 i dribling... holberg har brukbare tall, men har ikke slått til når jeg har prøvd han på a-laget...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914