Husk meg
Brukernavn
Passord

Noen som holder 1 div. standard?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 21 jul 03, 23:32
Spise mye grøt og trene med Hansen, det er oppskriften ;)

Tro meg ajg, stats på cm er random hos de fleste på ffk, var nemlig en kompis av meg som ordna med info og sånt til spillet (fødselsdato osv.), så jeg hørte med han hvordan de gjorde det..

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 21 jul 03, 23:49
ja, men jeg har lasta det ned fra internett da... mulig det er annerledes da??

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 21 jul 03, 23:54
Laster du ned den siste patchen så er hvertfall en del feil/merkelige posisjoner rettet opp i fra den første utgivelsen, det er undertegnede som har sørget for det. Har derimot ikke fått rettet opp i all den rare statsen, men det kan fikses individuelt ved hjelp av editor.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 22 jul 03, 08:57
Når vi først har begynt å diskutere CM...likte CM3 bedre jeg...aldri sett så mye feil og tull som det er i nåværende versjon. Håper det kommer en ny og ordentlig gjennomarbeidet versjon snart...

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til: 22 jul 03, 10:08
Synes Jeton gjorde en veldig bra match mot Kjøben. Det han mangler i fysikk tok han igjen på løpskapasitet. Han jobba kjempebra og bandt opp flere kjøbenspillere på sin side hele tiden. Det han mangler mest er kanskje overblikk når han skal spille ball, teknikken er der. Han kan fort bli en liten myggen om noen år.

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!

patriot44

Landslagsspiller

Lagt til: 22 jul 03, 11:09
Helt enig PK, cm4 har så utrolig mye feil og mangler.. Tullete at man må laste ned 4 oppgraderinger før spillet fungerer sånn nogenlunde bra...

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

patriot44

Landslagsspiller

Lagt til: 22 jul 03, 11:11
Opprinnelig postet av ajg
ja, men jeg har lasta det ned fra internett da... mulig det er annerledes da??

Tror ikke det skal ha noe å si.. Har lasta ned det som er av patcher og sånt, og da er statsa fortsatt på random..

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

ajg

Landslagsspiller

Lagt til: 22 jul 03, 23:56
jeg også likte CM3 bedre.. bare så synd at det ikke går an å være FFK der...

ajg

Landslagsspiller

Lagt til: 22 jul 03, 23:57
uansett er jeton pestiska alltid helt sinnsyk hos meg... gå inn på CM4 hos deg, og se hva han har i dribling....

patriot44

Landslagsspiller

Lagt til: 23 jul 03, 10:27
Har spilt et par sesonger med ffk nå, så det kan hende han har "utvikla" seg litt, men hos meg har han 18 i dribling.. Usikker på om han hadde det fra starten av.. Hvordan ligger det ann hos deg da?

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03

Lagt til: 23 jul 03, 16:05
Jeton er generelt "dritgod" når jeg spiller med han på CM. Han har nesten alltid over 8.00 i snitt og blir nesten alltid banens beste uansett hvilket lag jeg er.. Så han er ett skikkelig talent på CM..
:D

FFK knuser ALL motstand!! :)

ajg

Landslagsspiller

Lagt til: 23 jul 03, 16:49
takk, ffk-supporter! godt det er flere enn meg som opplever hvor sinnsykt god han er på CM4... når jeg starta en fil med ffk for litt siden, startet han med 18 i dribling, men gikk opp på 19 etter et par kamper.. hos en kamerat startet han med 20 i dribling.

FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03

Lagt til: 23 jul 03, 18:09
Jeg har alltid syntes at Jeton har vært sinnsykt god! Kjøper han uansett hvilket lag jeg er , og han spiller alltid omtrent like bra. Jeg har sagt dette til flere av mine venner og de syntes akkurat det samme som meg. De som ikke bruker Jeton P på CM er ikke helt klar over hvor stort talent han egentlig er på CM.!

Han har kanskje ikke allverdens beste tall i alt , men bare prøv han noen kamper så ser dere fort hvor god han er. Test også Rios Haugen , han er minst like god!

Håper alikevel at FFK er en god del bedre på neste CM! :ffk:

FFK knuser ALL motstand!! :)

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 23 jul 03, 18:20
Nick Rios Haugen er av internasjonalt format på første utgivelsen av CM4, men er kraftig satt tilbake på nyere patcher, heldigvis. Anbefaler de av dere som ikke har lastet ned EP4 om å gjøre det da spillet blir vesentlig bedre.

Jeton Pestisha er også kraftig overvurdert på CM4, mens mange spillere ditto er kraftig undervurdert. Dette er en svakhet med spillet som ønsker å være realistisk, men det er vanskelig å få alt dette til å stemme i de mindre kjente ligaene.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 23 jul 03, 18:37
Endret: 23 jul 03, 18:40
Hva med å starte en egen CM-tråd folkens? Kall det et hint...

Nick Rios Haugen er ikke spesielt god etter at EP4 kom, som Costanza sier. Pestisha har stort sett random starts, men dribbling starter nesten alltid på 20, og han spiller alltid godt (ca, evt over, 8), selv om han ikke har all verdens av stats.

Jone Samuelson, William Leandersson, Eric Skora, Petter Vaagan Moen, osv er lignende spillere.

LP Hansen er forresten også veldig god på cm, men ikke alltid. Han scorer i alle fall i bøtter og spann hos meg, men det er vanskelig å få ham til å signere ny kontrakt. Han også mye bedre på hodet enn Ringberg. Cm er realistisk! :)

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

ajg

Landslagsspiller

Lagt til: 23 jul 03, 23:36
Prøv Moltubakk også! billig og dritgod!!! lars petter er som holters sier veldig god, faktisk bedre enn ringberg, men grunnen til det er vel at han var bedre enn ringberg i ffk-drakta i fjor...

patriot44

Landslagsspiller

Lagt til: 23 jul 03, 23:44
Hehe... Kanskje på tide å fortsette denne diskusjonen under en annen tittel? ;) Uansett, godt med tips til gode spillere.. Kommet meg opp i tippeligaen på første forsøk, er godt i gang med 2 sesong nå, ligger midt på treet.. Trenger sårt en midtbanespiller.. Noen tips? Helst høyre/sentral...

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914