Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva er 1. elveren pr. dags dato?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 18 jul 03, 12:29
Jeg prøver meg med denne:

......................Sørlie..........................

Pål Andre....Tor T.....Jørgen P.....Watson..

Welton.....Risholt.....Bjørnar......"Stjerna"

...........Lars Petter.......Ringberg............

I bakhond så har vi Tore P. i fin framgang. Personlig synes jeg at Jeton gjorde en fin figur i kampen mot København. Roger Helland. Vebjørn Hagen. osv.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 18 jul 03, 12:54
......................Sørlie..........................

Pål Andre....Tor T.....Tore/Jørgen P.....Johnsen..

Watson/Helland.....Risholt.....Bjørnar/Christian P......"Stjerna"

...........Christian P/LP.......Ringberg............

Synes det er liten vits å se på oppstilling pr. dags dato, men det er 3. august som teller, og da føler jeg at dette er mest riktig.

Welton fungerer ikke helt som han skal på høyre kanten. Det er i alle fall min personlig mening. FCK kom utrolig lett til på høyrekanten, pga Melo plasserte seg feil, har store defensive mangler, osv.

Men fremover på banen er han vesentlig bedre, så det er nok som spiss han må spille. Evt. lære seg skikkelig norsk fotballspill først.

Tore P og Tor Trondsen trenger ikke å diskuteres engang.

Watson klarte seg greit som venstre back, men både Stian og Hagen gjør nok jobben bedre. Holder en knapp på Stian pga hurtigheten og taklingene, men Hagen er nok bedre på hodet og pasningene.

Høyrekanten er FFKs store hodebry, og mest sannsynlig vil den plassen bli forsterket i sommer. Helland er nok en liten favoritt hos Eggen, men jeg synes Watson er mye flinkere til å holde bredden samtidig som han jobber veldig godt. Helland på sin side slår sjeldent en pasning feil, samt han er meget målfarlig!

Spissplassene er hula-ba-luba. Ringberg er det eneste sikre kortet, men hvem som skal spille av Welton, LP, og Christian P er umulig å si. Holder en knapp på en av de to siste. Christian P er nok uten tvil en yndling av Eggen, og kommer nok helt sikkert til å få spille spiss eller for Bjørnar. Vi får se.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 18 jul 03, 13:27
Spiller Christian Petersen i angrep Holters? Har missforstått jeg tror jeg, trudde han var i forsvar/midtbane :rolleyes:

Uansett er jeg for det meste enig med laget til Holters, selv om jeg gjerne ser mer av Melo til høsten, gir han ikke opp :D

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 18 jul 03, 14:30
Christian Petersen er spiss, men spilte midtbane hos Oslo Øst :)

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

patriot44

Landslagsspiller

Lagt til: 18 jul 03, 14:39
Okei, da var det bare jeg som missforstod da :) Tror du han kan komme til å ta en plass på 1.laget vårt da? Har ikke sett noe til ham, så jeg gleder meg veldig til å se ham i aksjon!

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 20 jul 03, 18:46
28. juli kan du se han i aksjon mot sarpsborg i treningskamp

patriot44

Landslagsspiller

Lagt til: 20 jul 03, 22:41
Ja, hvis han får spille da ;) Hehe... Kan kanskje brukes som indreløper også?

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914