Bot til FFK?
Til de som lurer på om FFK har råd til spilleforsterkninger, så bekrefter leder for FFK Sport ASA Frode Kværneng dette til FB 26. juni:
Sport ASA planlegger å gjennomføre en emisjon med det nærmeste. Fokus for aksjeselskapet fremover vil ellers være å styrke spillerstallen for i fremtiden å møte et enda høyere nivå.
Sport ASA planlegger å gjennomføre en emisjon med det nærmeste. Fokus for aksjeselskapet fremover vil ellers være å styrke spillerstallen for i fremtiden å møte et enda høyere nivå.
Greit nok supporter... Men bare vent til vi får en spiller av Lindbæks kaliber. Først da ser vi om det er FFK eller Høili som trår til. Personlig holder jeg en sterk knapp på det siste.
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
man kan da ikke regne ut hvor mye penger ffk har til spillerkjøp bare ut i fra overskuddet fra hver kamp... de må vel ha budsjettert med spillerforterkninger i budsjettet også???!!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Budsjett.
Medlemmer av klubben??
Årsmøte..... Neste årsbudsjett....
Årets....
NOEN VET VEL DET????
Medlemmer av klubben??
Årsmøte..... Neste årsbudsjett....
Årets....
NOEN VET VEL DET????
Det er uten tvil Høili som må trå til dersom de skal hente inn en dyr spiller, men jeg tror vel også, som ajg sier, at de har budsjettert med spillerkjøp i budsjettet...
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Blir det bot til ffk, eller er saken under vurdering ennå? Vil eventuelt overskuddet fra kampen(e) være stort nok til å dekke denne boten? Det er kanskje litt for godt til å være sant i såfall..
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
kan ikke du ta kontakt med forbundet å spørre da holters??? ;)
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Tror nok det er lettere sagt enn gjort... Forbundet er no innvikla piss, i hvertfall når jeg skulle kontakte de en gang i tida..
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914