Husk meg
Brukernavn
Passord

Den offisielle FFK sida!

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03

Lagt til: 19 jul 03, 21:33
Er det ikke flere supporterer som syntes at den offisielle FFK siden er altfor dårlig? "Tore P taler" og "Treneren har ordet" spaltene blir omtrent aldri oppdatert. Forumet er helt "dødt" og designet er ikke så veldig mye å skryte av... Noen ganger er tilogmed tabellen på førstesiden ikke engang oppdatert. FFKsupporter.net er jo myyyye bedre enn den offisielle siden , men det hadde vel gått ann å fått fikset litt på den offisielle siden.? Jeg vet at det er flere som er enig med meg , men er det noen planer om å "renovere" den offisielle siden? Det hadde vært på tide!:ffk:

---------------------------

FFK knuser ALL motstand!! :)

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 19 jul 03, 21:44
Kan dessverre ikke utale meg om de offisielle siden, men dens utseende per dags dato er jo "renovert" i forhold til det den var.

Når det gjelder FFKSuppporter.net kan jeg fortelle at vi blir renovert i løpet av sommeren. :)

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 20 jul 03, 00:18
Helt enig i at den offisielle siden er alt for dårlig... noe av det verste synes jeg er at forumet der er så dødt... en ide kunne nok vært og lagt de 10 siste posterne til forsiden (slik som det er her..)

Må nok en gang berømme dere som driver denne siden.. har vel aldri funnes noen bedre side som omhandler FFK enn dette!!! det er denne siden som burde vært den offesielle, men den fungerer helt klart best som den er nå, hvor man kan være mer uavhengige og kritiske, og også kan skrive rykter...

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

FFK-Supporter

Juniorspiller

Lagt til: 20 jul 03, 10:52
Håper FFKsupporter.net ikke gjøre den samme feilen som den offisielle siden da.. Satser vel på at dere så hva som skjedde med den offisielle siden og lært litt av deres feil. Har dere fått dere noen ny sponsorer på denne siden da? Det må vel være vanskelig å drive dette nettstedet så serriøst , uten å få penger nok til å kjøpe utstyr osv..? Fortsett med det gode arbeidet på sida! :cool:

En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 20 jul 03, 14:59
Problemet er nok til dels at de offisielle sidene ikke kan legge ut rykter om spillere som er aktuelle og sånt. Webansvarlige der, må faktisk klarere det meste som legges ut med FFK. Når det er sagt, synes jeg det burde vært mye mer stoff der, blant annet intervjuer med spillere o.s.v

Forumet der er ypperlig, den mest brukte løsningen som finnes og utvilsomt meget bra. At det er få som bruker det, kan ikke FFK gjøre noe med.

Opprinnelig postet av trigz

Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.

palajoha

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03

Lagt til: 20 jul 03, 16:12
FFKs webteam og den sportslige og administrative ledelsen i FFK hadde like før ferien et møte angående www.fredrikstadfk.no, og det vil bli økt satsning på oppdatering i tiden framover.

Hovedsatningsområdene vil være opprettelse og hyppig av flere spillerdagbøker. (inkludert Tore P. og Eggen).

Det vil også jobbes med å få til online nettmøter både med spillere og ledelse.

www.fredrikstadfk.no skal være en pålitelig og hyppig oppdatert nyhetskanal for FFK-interesserte, hvor man alltid skal finne siste nytt om klubben.

På vegne av FFKs webteam
Pål Andre Johansen

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 20 jul 03, 22:41
Hva skal man med den offisielle sida, når man har en side som den her? Denne er jo tusen ganger bedre :D

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til: 21 jul 03, 08:48
FFKsupporter kom jo i et veldig gunstig tidspunkt der (om jeg husker rett) den offisielle var under ombygging og debatten borte, samt at Plankehaugen ennå ikke hadde fått ut fingeren. Derfor har FFKsupporter tatt over virksomheten som forum helt og det er vanskelig å få deltakerne her tilbake til den offisielle. Men er det egentlig nødvendig? Forumet bør og skal være her, den offisiselle skal primært stå for offisiell informasjon.

Denne siden bør være mest mulig uavhengig av FFK, men bør ha ansvaret for forumet. Dersom FFK lykkes på sin vei til tippeligaen vil også FFK ha mulighet til å dedikere flere ansatte til nyhetsformidling og drift av egen web, idag er det vel i realiteten FB som er FFK`s nyhetsformidler.

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!

patriot44

Landslagsspiller

Lagt til: 21 jul 03, 11:13
Veldig enig mer deg der DeKjök, syns at den offisielle sida kan ta seg av info og sånt no, de er jo uansett så trege med å oppdatere sidene sine.. Nyheter og forumet kommer nok alltid til å være her, i og med at det er stor aktivitet rundt forumet, og nyhetene kommer ut mens de ennå er ferske :D

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

ajg

Landslagsspiller

Lagt til: 21 jul 03, 17:54
kunne egentlig lagt ned forumet på den offisielle siden, og heller lagt ut en link til disse sidene og dette forumet..

patriot44

Landslagsspiller

Lagt til: 21 jul 03, 20:42
Blir jo litt dumt dersom man kutter ut forumet på det som skal være den "beste" ffk-sida da.. Selv om de har blitt passert av ffksupporter.net for lenge siden tror jeg ikke de kommer til å overlate noe av det "offisielle preget" til denne sida, og det gjør forsåvidt ikke noe...

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 21 jul 03, 20:56
Det er ikke uvanlig at uavhenige nettsider eller supportersider tar av seg forum for de offisielle. Det ble jo også vurdert tidligere av fredrikstadfk.no å droppe forumet helt, men vet ikke helt hvordan de tenker nå, men ser på det som positivt at de tar i et tak nå. Dermed blir det mer FFK-stoff for FFKSupporterne, hvilket er positivt uansett hvem som presenterer det!

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 21 jul 03, 21:23
Vil bare presisere at fredrikstadfk bør satse hardt i sommer hvis de skal kapre terreng igjen. Det kommer til å bli lansert ganske mye nytt på FFKSupporter.net i løpet av juli/begynnelsen av august.

Videre er det faktisk ikke uvanlig at uoffisielle sider klarer å "seire" over den offisielle. Slik er det f.eks i Trondheim.

Det er alltid marked for mange sider som omhandler FFK, men det er ikke marked for et X antall forumer. Dette er noe vi burde klare å samarbeide med fredrikstadfk.no om, og det har jo vært varslet et møte med oss. Vi får se hva det bringer, men foreløpig har vi ikke hørt noe mer.

Jeg kontaktet fredrikstadfk.no tidligere med spørsmål om vi kunne ta over forum-biten, men fikk aldri svar på henvendelsen. Virker ikke som de tok oss like seriøst tidligere, før vi klarte å vise hva vi egentlig var gode for. Helt naturlig.

Uansett så prøver vi ikke å "konkurrere" med fredrikstadfk.no. Vi vil aldri klare å utklassere en offisiell side når det gjelder informasjon og lignende, men vi vil forsøke å være det slagordet vårt sier; "Nettstedet for FFKSupportere, av FFKSupportere", altså det mest komplette nettstedet for en FFKSupporter.

Vi vil på ingen måte "utkonkurrere" fredrikstadfk.no, men heller være utfyllende til hverandre. Med denne medgangsbølgen som vi er i nå, så elsker supportere å lese mye stoff om FFK, så det er ikke noe problem.

Hvis vi klarer å få til et fruktbart samarbeid for begge parter er dette selvfølgelig det beste for alle parter, og vi skal i alle fall gjøre vår del for at dette skal fungere.

Husk nå dette; Dette er et nettsted for dere, og jeg har mange dyktige folk med meg på denne siden som stort sett klarer å lage alt dere vil ha her. Det er bare å komme med forslag, men husk at vi har begrensede midler. Alt blir betalt av egen lomme.

Ansvarlig redaktør

patriot44

Landslagsspiller

Lagt til: 21 jul 03, 21:37
Endret: 21 jul 03, 21:37
Godt å høre at dere skal gjøre sida ennå bedre! Tror neppe fredrikstadfk kommer til å komme tilbake, dere vinner stadig mer terreng skulle jeg tro.. Syns også det er bra at dere ikke prøver å "ta over" den offisielle sida, at dere ikke vil bli den offisielle sida.. Denne sida er nok best sånn den er nå, av og med ffksupportere :D

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

FFK-Supporter

Juniorspiller

Lagt til: 21 jul 03, 21:43
Er det noen som er inne på den offisielle siden i det hele tatt lenger tro? Jeg er på denne siden og her får jeg oppdaterte nyheter/rykter som er oppdatert , og ikke 3 dager gamle.

Det var jo ikke så dumt å "linke" sammen forumet på den offisielle siden til dette forumet. Da får jo siden deres litt "reklame" pluss at enda fler folk vil besøke dette forumet. :p

Hvis dere i tillegg gjør denne siden enda bedre skjønner jeg ikke hva vi skal med den offisielle siden i det hele tatt lenger... :ffk:

patriot44

Landslagsspiller

Lagt til: 21 jul 03, 21:46
Den offisielle sida er jo grei å ha til info om klubben og sånt, pluss at dekninga av juniorlag og sånt må sies å være bedre der.. Så å kutte ut den offisielle sida synes jeg er dumt, men at de noen gang kommer til å konkurrere ut denne er helt umulig!

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

FFK-Supporter

Juniorspiller

Lagt til: 21 jul 03, 21:50
Det er vel de eneste grunnene til å besøke siden i det hele tatt... De kunne f.eks gjort noen småting som kunne ha gjort siden litt bedre! Oppdatere "Treneren har ordet" og "Tore taler". Lagt ut noen flere bilder av kampene osv. Det er kjedelig å besøke en side som omtrent aldri blir oppdatert..!

patriot44

Landslagsspiller

Lagt til: 21 jul 03, 21:53
Den "Tore taler" som ligger på sida nå er jo faktisk fra før han fikk bekrefta at det var kyssesyken han hadde... Er jo en stund siden det.. hehe

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

FFK-Supporter

Juniorspiller

Lagt til: 21 jul 03, 21:56
Ja , og hvis de ikke har planer om å oppdatere spaltene så skjønner jeg ikke vitsen med at de ligger der. :confused:

Men klart , det er jo litt gøy når vi er blitt gamle å se tilbake på hva som skjedde i 2003 sesongen. Da kan vi lese om hva Tore og Eggen syntes om klubben den gang.. :D

patriot44

Landslagsspiller

Lagt til: 21 jul 03, 22:01
Enig med deg der, selv om det er gøy lese hva de syns om klubben for litt tid tilbake, syns jeg de burde legge såpass gamle artikler i et arkiv eller no...

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

ajg

Landslagsspiller

Lagt til: 21 jul 03, 23:43
I trondheim er det akkurat sånn som her.. rbk.no er dårlig og lite populær, rbkweb.com er laget av supporterne og er mye bedre og mer populær... den sida minner meg veldig om denne...

personlig har jeg denne sida som startside, og er innom her et par ganger om dagen... de offisielle sidene er jeg innom kanskje et par ganger i uka...

Jon

Juniorspiller

Ble medlem: 26 jun 03

Lagt til: 22 jul 03, 09:23
Opprinnelig postet av FFK-Supporter
(De offisielle sidene bør) Oppdatere "Treneren har ordet" og "Tore taler".

Speaking of, kanskje på tide å få et nytt innlegg fra Trondsen her på ffksupporter.net? :)

patriot44

Landslagsspiller

Lagt til: 22 jul 03, 11:09
Ja, det er jo ganske gammelt det også, men det kan jo være at ferien er årsaken til det.. Får uansett håpe at det kommer et nytt like før sesongen starter igjen..:ffk:

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

ajg

Landslagsspiller

Lagt til: 22 jul 03, 23:59
ja, dere må ikke sove på laurbærene selv om dere har gjort det bra så langt, holters!!

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 23 jul 03, 00:12
Føler at jeg har mast nok på Trondsen i begynnelsen, og nå føler jeg at han får skrive når han selv har lyst.

Ansvarlig redaktør

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914