Holters forlater skuta...
Oppmøte er allerede 11. august kl. 09.15, så snart har dere lest mitt siste kampreferat her på FFKSupporter.net...
På den mer gledelige siden vil jeg fortsette med å utvikle siden fra Trondheim, og utføre noen intervjuer derfra, men mer enn det kan jeg altså ikke bidra med, med mindre FFK møter RBK på Lerkendal til året - i tippeligaen...
Trond Johansen (Costanza) kommer nok til å dekke de aller fleste hjemmekampene, samt en del bortekamper, men nå er altså tiden inne for at vi trenger friskt blod her hos oss i FFKSupporter.net.
Kunne du tenke deg å hjelpe oss? Send gjerne en mail til [mail=support@ffksupporter.net]support@ffksupporter.net[/mail], og husk at dette kan bli viktig for sidens videre popularitet. Hvis vi ikke klarer å dekke kamper i fremtiden vil kvaliteten synke, og dermed vil dere bli misfornøyde.
Jeg beklager dette på det sterkeste, men jeg må nok tenke mer på videre utdannelse og resten av mitt liv, enn FFKSupporter.net.
Så har du det minste snev av skriveferdigheter på lur, eller kan bidra på noen som helst måte, ta kontakt. Skriv gjerne et referat eller to av førstkommende kamper som du legger ved. Det er over hodet ikke påkrevd å ha noen som helst erfaring innen journalistiskk - det hadde over hodet ikke jeg.
På forhånd takk, og jeg kan ikke gjøre annet enn å fortelle at det har vært en fryd å jobbe for dere og klubben i mitt hjerte.
Takk.
Vennlig fotballhilsen
Øystein Holt
ansvarlig redaktør/rettighetshaver
www.ffksupporter.net
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Men lykke til!
Kamma for livet ;)
Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!
selv kom jeg ikke inn på det jeg hadde søkt på, så da slipper jeg å gå glipp av noen FFK-kamper...!!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Stor seier for deg, og et stort tap for siden. Takk for mange flotte referater fra kamper, det har vært med stor fornøyelse og lese dem.
Costanza er også er god "skribent", for ikke og ta sportsj...., i "næringa". Nå må vi som bruker siden stå på. LA OSS KLARE DET!!!!
Stå på "gutter", for det er flere av dere.
"Holters" hjelper nok til ved siden av studiene kjenner jeg ham rett.
Står alle sammen på, så er nok siden oppe og går. BARE SE antall unike treff denne siden har!
Dette er en av de beste sidene jeg har vært inne på.
LYKKE TIL MED STUDIER "HOLTERS"!
FFKSupporter.net MÅ BESTÅ!!
Hilsen fra" nattevakta"
:ffk::ffk::ffk:
11 hvite guttær på vei mot toppen!
Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20
Lenge leve hjørnet
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Godt jobba!
:ffk:
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Dermed blir situasjonen sånn at Holters blir boende i Trondheim, mens undertegnede bor i Oslo. Med andre ord står vi igjen med 0 skribenter som bor i Fredrikstad - byen hvor FFK spiller sine fleste kamper. Det kan få litt uheldige konsekvenser dersom vi ikke får inn friskt blod...
Gode kampreferater og et aktivt forum har vært, og er, FFKSupporter.net sin største styrke. Dessverre kan det se ut til at det kan bli problemer med å dekke kampreferatene denne høsten like godt som Holters har gjort til nå. Saken er den at undertegnede vil ta av seg den biten, men siden jeg er avhengig av rask retur til Oslo rett etter kampslutt på søndagene, så blir det nok dårlig med intervjuer etter kamp o.l. Jeg er heller ikke i besittelse av digitalt kamera, så er også avhengig av hjelp der. I tillegg kan referatene komme sent nettopp siden jeg ikke er i Oslo før i 22-tiden og da skal begynne å skrive...
Kort sagt: Vi trenger skribent(er) som holder til i Fredrikstad og brenner for FFK! Så føler du deg kallet eller kanskje kjenner noen, så ta kontakt på mailadressen Holters viser til i sitt åpningsinnlegg.
Men at FFKSupporter.net skal fortsette, og vil inneholde mer fremover - og også se bedre ut - det kan vi nok love!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
FFK knuser ALL motstand!! :)
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Men dere må være forberedt på at referatene trolig ikke kommer opp mot Holters nivå med det første; først og fremst fordi jeg hverken har tilgang til digitalt kamera eller tid til å gjøre intervjuer; dessuten kan det bli sene oppdateringer ettersom jeg først kan begynne å skrive når jeg ankommer Oslo sent på kvelden... Men vi forsøker å finne en god løsning på det!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914