Husk meg
Brukernavn
Passord

Mere trøbell for Moss

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 23 jul 03, 19:25
Moss sin trener Rune Tangen har bestemt seg for å gi seg som spiller for Moss.
Det er det sikkert ikke mange moss-supportere som liker, han er jo en god forsvarsspiller, samtidig som han kun blir trener, noe mossingene liker enda mindre, de håpet jo at han skulle få sparken som trener, han sitter nok tryggere enn noensinne

FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03

Lagt til: 23 jul 03, 19:40
Jeg skjønner ikke hvorfor Moss FK ikke ser problemet i klubben. Det er TRENEREN.! Han hadde ingen erfaring som hovedtrener fra før , og da syntes jeg det ikke hjelper at han kjenner klubben bedre enn de fleste. Trenerene må jo få litt erfaring som trener før man går inn som hovedtrener i en klubb.

Har Rune Tangen egentlig gjort noe som helst bra som trener? Nei.. :eek:

---------------------------

FFK knuser ALL motstand!! :)

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 23 jul 03, 19:43
Nå finnes det jo i sannhetens navn trenere som har gjort det bra på høyt nivå selv uten trenererfaring. Se f.eks. i Tippeligaen hvor Kjetil Rekdal har gjort det brukbart med Vålerenga, mens Arne Sandstø har gjort det veldig bra med Odd. Ingen av de hadde vel trenererfaring. Arne Erlandsen var vel også fersk da han tok over Lillestrøm - dog usikker på om han hadde vært assistent.

Men at Rune Tangen ikke ser ut til å være den rette for Moss, det er jeg fullstendig enig i.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03

Lagt til: 23 jul 03, 20:07
Det er sant det du sier der , men du skjønte iallefall poenget mitt. Det er ikke bare treneren som har all skylda. Det elendige styret som Moss har, (Iallefall styreformannen) har også mye av skylda for at Moss aldri har blitt bedre enn det de har blitt. Rykker Moss ned i år tror jeg de ikke kommer seg opp fra 2 div på en stund. De har rett og slett for dårlig lag til å holde seg oppe i toppfotballen! Det eneste som gjorde at de holdt seg så lenge i eliten er Eggens fortjeneste!

FFK knuser ALL motstand!! :)

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 23 jul 03, 23:28
alle trenere må jo starte et sted, og en klubb må være den første... men han burde kanskje begynt litt lenger ned i divisjonssystemet, og heller gått oppover hvis han hadde lykkes.. men nå blir han vel trener for et lag langt nede i divisjonssystemet likevel, og da er det vel det samme... ;)

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 24 jul 03, 09:27
Hehe.. Skjønner du ikke tanken hans da? Han jobber seg nedover må du vel skjønne ;)

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 24 jul 03, 21:14
Er helt utrolig å se MFK treningene!!
Kan ikke forklares!!
Så hvis dere av en eller annen grunn skulle forville dere i Moss og klokka nærmer seg 1500, stikk opp`om Melløs og se kællane trene! Da skjønner du hvorfor MFK ligger der de ligger!!

Jeg kan ikke se hvordan MFK skal klare å plukke flere poeng denna høsten enn det de har gjort!!

Men nå kommer Eggen sr nedover, så det hjelper vel;)

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!

patriot44

Landslagsspiller

Lagt til: 24 jul 03, 23:00
Hjelper kanskje også litt nå som Rune Tangen har lagt støvlene på hylla? :P

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 25 jul 03, 00:03
uansett er nok tangen bedre som spiller enn som trener, selv om han ikke er noen spesielt god spiller heller...

burde heller gitt seg som trener... men hjelpetreneren inge nygård er jo ikke stort bedre da... han fikk vel sparken i sarpsborg for noen år siden..??

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Lærkula

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 25 jul 03, 03:36
Styret i Moss tenker kun økonomi en uke fram. Tangen er helt klart ikke den rette for Moss, men det bryr meg egentlig ikke, hadde vært greit å hatt døm videre, men hvis døm rykker ner,så er det ikke verdens undergang for meg:D

11 hvite guttær på vei mot toppen!

Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20

Lenge leve hjørnet

patriot44

Landslagsspiller

Lagt til: 25 jul 03, 08:59
Syns det er bra at Tangen gir seg som spiller, er absolutt på tide.. Greit at han ikke har gjort det no bra som trener ennå heller, men han er jjo tross alt ganske ung, til trener å være.. Syns han bør slippe til litt yngre folk jeg.. Moss har jo et kjempetalent i Amund Grøvle, er bare 18 år og spiller utrolig bra!

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 25 jul 03, 17:04
Han hadde sikkert blitt en glimrende trener!

Stadion på FMV!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914