Plankehaugens innsats mot Odd!
---------------------------
" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."
Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen
" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."
hvem parfyme er du brukte a Abby? lukta godt av den... utrolig mange gutter som prøve å sjekke meg opp etter det kles stuntet der.. har trøya her enda jeg;), men en annen skal ha den trøya du har egentlig *ler*,(oi fant ut at mor mi "brøt" seg inn mens jeg var på tur til skieeen a gett å tatt å vaska den kanskje du får den tilbake i xl elelr noe isteden:)
Innbiller meg at du ikke orker mere vin fra kartong på en stund *flirer*
Abby=kattekvinnen?;)
syns jeg så en tja skal vi si rygg til en mm ..... som var temmlig klora opp(ikke bli sinna på meg nå a) k... ups sa jeg det nesten.
Må si natt til søndag var en herlig herlig natt synd jeg var så sliten å ikke gikk m der videre til byn eller var det tall ship race plakat race dere kjørte på ælva`? kunne tru dere var drevene fyllefanter hele gjengen der dere rusla mm gikk sidelengs heter det vel å sang: vi blir drita full føøøør elva tralla laaa
navn skal ikk nevnes men vi begynner alfabetisk rekkefølge.......
nei da;)
tja som noen sikkert leste ovenfor så mm røpa han seg selv med merkene ÅÅÅ det var ikke jeg som klora deg gutten;)
For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!
Synes at denne tråden har sklidd veldig ut, så derfor stenges den nå. Vi oppfordrer til å bruke PM til intern "chat", eller "åpent forum" til andre diskusjoner. Også er det alltid en fordel å holde diskusjonen noenlunde relevant til topic.
Håper på forståelse for dette.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23