Husk meg
Brukernavn
Passord

Kategorier...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 08 aug 05, 22:38
Hva med en litt annerledes inndeling av kategorier i forumet? Tror 95% kommer i FFK nå. Og resten i "ros og ris", hehe.

Jeg ser for meg:
Tipping (FFK)
Laguttak (FFK)
Spillerkjøp/avganger/trenere(FFK)
Neste kamp (FFK)
Annen fotball
Spillestil
Plankehaugen

Mitt syn er at det bør være aktivitet i alle kategoriene, hvis ikker det liten vits i å ha kategorier i det hele tatt. Personlig mener jeg at det er fint å kunne velge litt hva en vil lese, for å få litt mer fornuft ut av hvert minutt på forumet, så å si...

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 08 aug 05, 22:53
Endret: 08 aug 05, 22:53
Vi har vel diskutert kategori-inndelingen internt ganske lenge, og tror nok vi kommer til å beholde den løsningen vi kom frem til. For mange kategorier er også unødvendig og vil være forvirrende for mange. Tipping vil for øvrig ikke foregå i forumet mer.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 08 aug 05, 23:02
Endret: 08 aug 05, 23:03

Sorry mac, men du er nedstemt.

95% av brukerne i dette forumet er interessert i FFK-snakk og dermed skal 95% av innlegga i forumet foregå i en og samme kategori.

Likevel har en del skeid ut med noen moroheter i ny og ne som ikke har noen verdens ting med FFK å gjøre og det medførte at vi fikk et åpent forum.

Plankehaugen ønsket også en egen kategori hvor de kunne fronte borteturer og lignende.

Til slutt ville vi ha en egen kategori for fotball generelt, da alle her inne tross alt er meget interesserte i fotball og samtidig fikk Zoran en mulighet til å briefe med Dinamo Zagreb.

Å stykke opp forumet så mye som du vil virker ofte imot sin hensikt. Poster blir feilpostet støtt og stadig og det blir veldig tungvint for folk å holde seg oppdatert på de nyeste trådene.

Nei, kategoriene blir som de blir... I alle fall frem til vi ser behovet for noe annet.

Ansvarlig redaktør

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04

Lagt til: 08 aug 05, 23:09
Må bare berømme Costanzas fabelaktige bilde her! Er bare et som hadde rocake mer, det modellbildet Kramer tok av Georgie på divanen!

Bams-fia, Jack og sang!

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 11 aug 05, 23:16
Hmm, "nedstemt"? Jeg visste ikke at det var noen form for valg her?

Mitt poeng var at et forum med mye trafikk, mange deltakere og varierende grad av disiplin har lett for å kaste bort tida til de som leser fordi subject ikke alltid sier en døyt om hva som blir diskutert.

Jeg har intet problem med den nåværende inndelinga, men synes bare det ser dumt med ett forum med 9 meldinger, liksom, og et annet med 3254...

Hvis 95% av aktiviteten er i ett forum så vil det bli enda flere, for det er der folk bruker tid, og det er der folk vil "være", sånn funksjonelt.

Hva med å legge inn muligheten av at den som skriver inn en ny tråd kan velge kategori for sitt innlegg, så kan man i tillegg til å følge trådene også filtrere mhp emne? Dette kan eventuelt være valgfritt for den som skriver. Så da blir det som idag, men i tillegg funksjonalitet å filtrere mhå enkeltemner.

marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 11 aug 05, 23:20

Grunnen til at det er så mye på den første er jo at alt fra forrige design ble lagt der. Det betyr derfor at mange av de kunne ha vært sortert utover de andre kategoriene. Selvfølgelig hadde det ikke vært helt likt fordelt etter at man hadde sortert heller, men det tviler jeg på at din sortering ville ha gjort også..

Vi har som Holters sier diskutert dette veldig mye, og egentlig syntes vi at det fungerer veldig bra slik det er nå. Vi skal seff ikke nekte for at vi i fremtiden kanskje delere opp litt mer, men det får tiden vise.

Sjefskodærn

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 14 aug 05, 21:06
Hva med en kategori som går på bortekamper/turer?   

Eller skal alt sånt under "plankehaugen"?

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 16 aug 05, 21:48

Selv om kategoriene i seg selv er ganske selvforklarende, så kunne det kanskje vært greit å hatt en enda mer betegnende underskrift? At det for eksempel stod:

Plankehaugen
Alt som har med Plankehaugen å gjøre, inkludert borteturer, tifo etc

Og det samme på de andre hovedkategoriene. Som sagt, de er selvforklarende, men det skader aldri å gjøre ting idiotsikkert, selv om det bare gjør at noen lager en bedre idiot...

Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

02/12/2024 15:21 | 60f95d23