Svart hav?
Det har vært masse prat om fiskerier i Fredrikstad i sommer. Det skulle landes fisk, og det har vært snakk om store greier. Hittil har det bare blitt litt småfisk, kanskje det brukes feil agn?
Fisken biter visst både i Sandefjord, på Hamar og på Hønefoss.
Eggen sier vi skal gå for opprykk i år etter den gode vårsesongen. I så fall må han ta en alvorsprat med "No fish Hansen" snart...
:confused:
Fisken biter visst både i Sandefjord, på Hamar og på Hønefoss.
Eggen sier vi skal gå for opprykk i år etter den gode vårsesongen. I så fall må han ta en alvorsprat med "No fish Hansen" snart...
:confused:
Er litt enig med deg der Kjo, Harry har ikke akkurat gjort jobben sin der, trur ikke at han får tak i noen spillere, er vel for grådig med agnet!
Hvorfor se så negativt på det? Vi har fått inn Christian Petersen, som etter dagens kamp viser både innsatsvilje og tæl.. Dessuten er jeg sikker på at det kommer en skikkelig lekkerbisken før høstsesongen...
---------------------------
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Trur ikke det med Harry som forhandler, han har jo prøvd seg litt nå men ikke fått noen store fisker, gi den jobben til Eggen da kommer de trur jeg
Altså, det er nok ikke bare Harry Hansen som forhandler. Det er stort sett bare Eggen og Hansen som vet noe i klubben (angående forsterkninger). Kanskje Roar også...
Uansett er det totalt tåpelig å legge skylden på Harry Hansen for at det er EN ENESTE SPILLER som ikke har valgt å dra til klubben, og det er Lindbæk. Valget hans var fullt forståelig, og for meg virker det som om Harry Hansen hadde Lindbæk lenge på kroken, men at Viking kom og stjelte ham i siste liten.
Nei, hva vet vel du om forhandlingsegenskapene til Harry Hansen? Har du i det hele tatt snakket med ham? Harry Hansen er en meget dyktig kar som hadde nok av jobbtilbud før han takket ja til en jobb i FFK, så han er nok mer enn kompetent til å forhandle med spillere.
Slutt med dette hylekoret bare fordi vi ikke har hørt noe enda. FFK blir daglig tilbudt spillere fra 1. divisjon, tippeligaklubber og utlandet, så en eller annen spiller dukker nok opp.
Er det ikke bedre å skure over det meste av markedet for å finne noe virkelig bra, enn å bare ta det første og "beste"?
Slutt med dette tullet!
Og ha tillitt til guttene som nå driver klubben... Det er tross alt kvalitet på disse karene.
(PS! Ha NOE realistiske forhåpninger... Ikke spillere som Leo og Grahn. Det er totalt urealistisk, så ha lavere forhåpninger! Da blir dere uansett ikke skuffet, og hvis det brått skulle komme noe så sykt som en spiller av det kaliberet, så blir dere enda mer fornøyde.)
Uansett er det totalt tåpelig å legge skylden på Harry Hansen for at det er EN ENESTE SPILLER som ikke har valgt å dra til klubben, og det er Lindbæk. Valget hans var fullt forståelig, og for meg virker det som om Harry Hansen hadde Lindbæk lenge på kroken, men at Viking kom og stjelte ham i siste liten.
Nei, hva vet vel du om forhandlingsegenskapene til Harry Hansen? Har du i det hele tatt snakket med ham? Harry Hansen er en meget dyktig kar som hadde nok av jobbtilbud før han takket ja til en jobb i FFK, så han er nok mer enn kompetent til å forhandle med spillere.
Slutt med dette hylekoret bare fordi vi ikke har hørt noe enda. FFK blir daglig tilbudt spillere fra 1. divisjon, tippeligaklubber og utlandet, så en eller annen spiller dukker nok opp.
Er det ikke bedre å skure over det meste av markedet for å finne noe virkelig bra, enn å bare ta det første og "beste"?
Slutt med dette tullet!
Og ha tillitt til guttene som nå driver klubben... Det er tross alt kvalitet på disse karene.
(PS! Ha NOE realistiske forhåpninger... Ikke spillere som Leo og Grahn. Det er totalt urealistisk, så ha lavere forhåpninger! Da blir dere uansett ikke skuffet, og hvis det brått skulle komme noe så sykt som en spiller av det kaliberet, så blir dere enda mer fornøyde.)
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Jeg synes FFK og Eggen selv har skapt store forventninger gjennom å gå såpass klart ut med å si at en virkelig forsterkning må til, og skal komme, for å kjempe helt i toppen i høst. Det må være lov å påpeke dette uten å framstå som negativ. Jeg mener at forsterkninger utover det vi har fått må til for å bli blant de tre, helst blant de to. Jeg har ikke forventet direkte opprykk, men når klubben går ut som nå bør det skje noe.
Venter spent!
Venter spent!
Forventinger er en ting. Det å påpeke forsterkninger en annen, men...
Det jeg påpekte var den tåpelige utalelsen til jonny28, hvor han gikk til angrep på Harry Hansen og påstod direkte at han ikke var kompetent til å drive forhandlinger.
Det jeg påpekte var den tåpelige utalelsen til jonny28, hvor han gikk til angrep på Harry Hansen og påstod direkte at han ikke var kompetent til å drive forhandlinger.
Ansvarlig redaktør
SÅ hardt gikk vel ikke Jonny ut...det er vel lov til å synse og tru litt her inne også? Og være litt løs i leppa?
Synes forøvrig det er synd du gir deg snart Holters! Du gjør en kjempejobb.
Men jeg må si at jeg blir temmelig forbanna, når SA går ut med at FFK kommer til å stille med en ny spiller av klasse. Etter hva jeg kan forstå var dette kun for å lokke en del ivrige FFK supportere til Særp. Har jeg en gang hata Sarpsborg må jeg si at den ikke ble særlig svekket i dag.
28 mistury man ?
28 mistury man ?
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Opprinnelig postet av kjo
SÅ hardt gikk vel ikke Jonny ut...det er vel lov til å synse og tru litt her inne også? Og være litt løs i leppa?
Det er fullt lov, og da må også jeg ha lov til min mening :)
Opprinnelig postet av kjo
Takk skal du ha! Det er med litt vemodighet jeg forlater Fredrikstad... Jeg får en dårlig erstatning ved å dekke mesterliga og hjemmekampene til Rosenborg for Fotballrevyen, men jeg kommer fortsatt til å jobbe med denne siden!
Ansvarlig redaktør
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914