Sesongkort til salgs
Er kanskje litt dumt av meg å spørre, for de fleste her inne har vel sesongkort, men uansett: Noen som er interresert å kjøpe et sesongkort for 500 kroner? Det vil gjelde for 7 hjemmekamper.. Plassering er på B tribunen, rimelig høyt oppe, helt på midten.. Fullpris for kortet, før sesongen, var kroner 1500..
---------------------------
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
hvorfor skal du selge sesongkortet ditt da? skal du også flytte fra byen??
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Neida, men det ser ut til at jeg skal dekke ffk-kamper for fb nå, så da trenger jeg det ikke lenger.. ;)
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Vidar!??!!! Er det du som gjemmer deg bak patriot44?:)
Flott at du endelig skal begynne å DEKKE kampene da!
hehehehe....
Flott at du endelig skal begynne å DEKKE kampene da!
hehehehe....
Stadion på FMV!
Hehe.. Nei, ikke vidar.. Det er snakk om live-dekning på fb.no, ikke det som evt kommer i avisen dagen etter.. Uansett, ikke det vi skal diskutere her inne, prøver bare å få solgt kortet mitt billig til en som har lyst på noen gode kamper til høsten ;)
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Hei, Patriot44!
Jeg kjøper sesongkortet ditt. Kan kontaktes på 450 36 275. Er ikke i Fredrikstad til daglig, men vi får vel ordna det før kampen på søndag? Hvis du ikke har solgt det allerede, da...
Jeg kjøper sesongkortet ditt. Kan kontaktes på 450 36 275. Er ikke i Fredrikstad til daglig, men vi får vel ordna det før kampen på søndag? Hvis du ikke har solgt det allerede, da...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914