Husk meg
Brukernavn
Passord

Trenger ikke forsterkninger for å klare seg

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 29 jul 03, 11:23
Endret: 29 jul 03, 11:29
Sportssjef Harry Hansen kommer med denne uttalsen til NRK ØSTFOLD. Tror imidlertid ikke at klubben er avhengig av forsterkninger for å klare seg.
Skjønner ikke helt hva klubben mener med dette????? Les mer i NRK ØSTFOLD

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 29 jul 03, 12:33
Hmm...dette likte jeg ikke helt. Slik jeg tolker det betyr det at Harry Hansen ikke har planer om å satse på opprykk i år...men det er kanskje bare slik jeg tolker det, eller?

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 29 jul 03, 12:42
Neida, tror ikke det er no grunn til å få "panikk" pga at Hansen sier dette.. Det han mener er vel at vi faktisk har godt nok mannskap til å kunne klare opprykk, og det er jeg faktisk helt enig i, selv om en forsterkning på midtbanen hadde vært glimrende :D

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 29 jul 03, 12:55
Håper du har rett...men er Risholt fornøyd med Peters som forsterkning da? Han har jo ikke skrevet under noe ny kontrakt ennå...Apropos Peters så synes jeg han viste mange gode egenskaper i en ellers laber kamp i går. Håper vi får mye glede av den mannen!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 29 jul 03, 13:08
Eller mener han rett og slett det han sier... Klubben trenger ikke forsterkninger for å klare seg i 1. divisjon.

Husk at journalistikk fungerer slik:

journalist: Er dere fortsatt på utkikk etter nye spillere, eller blir det med Christian Petersen og Magnus Riis?
Harry Hansen: Vi leter fortsatt etter nye spillere, men etter at vi fikk Christian Pettersen og Magnus Riis, har vi roet ned letingen littegrann, sier Hansen.

journalist: Kan du fortelle noe om hvilke spillere dere har vært i kontakt med?
Harry Hansen: Nei, det vil jeg ikke si noe mer om nå.

journalist: Trenger dere forsterkninger for å klare dere i 1. divisjon?
Harry Hansen: Nei.

Resultat:

-Vi leter fortsatt etter nye spillere, men etter at vi fikk Christian Pettersen og Magnus Riis, har vi roet ned letingen littegrann, sier Hansen.

Klubben ønsker ikke å si hvem de har vært i kontakt med.

Sportssjef Harry Hansen tror imidlertid ikke at klubben er avhengig av forsterkninger for å klare seg.

Som dere da ser har ikke journalisten sitert Harry Hansen, men skrevet det om ut ifra kanskje et lite spørsmål.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

patriot44

Landslagsspiller

Lagt til: 29 jul 03, 13:12
Hvis det er det å klare seg i årets 1.divisjon, så er jo saken grei, det gjør de uten forsterkninger..

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 29 jul 03, 13:14
Poenget mitt er at jeg ikke tror vi skal legge all verden i et lite biutsagn i en artikkel.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

patriot44

Landslagsspiller

Lagt til: 29 jul 03, 13:47
Så enig så enig.. Men sånn blir det i en by full av fotballgale fans vettu ;)

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 29 jul 03, 14:46
Har en følelse at FFK har fått flere nei i det siste, hva tor dere?????

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03

Lagt til: 29 jul 03, 16:14
Jeg tror desverre ikke FFK går opp uten å forsterke. Ingen kan vel kreve opprykk i år, men den "feberen" vi nå har i Fredrikstad vil fort dempe seg om vi faller ned noen plasser. Da ser vi neppe mer enn 2500 -3000 på Stadion. Kjemper laget i toppen (1-3) kan interessebølgen øke på utover, og gi mer kroner i kassa. Tror derfor en ny spiller som klart styrker 1. elveren nå er det eneste riktige.

patriot44

Landslagsspiller

Lagt til: 29 jul 03, 17:08
Opprinnelig postet av supporter
Har en følelse at FFK har fått flere nei i det siste, hva tor dere?????

Har vel bare fått nei fra Schei Lindbæk? De andre spillerne det har vært snakk om er jo spillere som ffk har sagt nei til.. I hvertfall såvidt jeg vet..

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 29 jul 03, 23:54
Såvidt du vet ja... men jeg tror det skjer/har skjedd veldig mye vi supportere ikke vet i det siste, og jeg tror som supporter sier, at FFK har fått flere nei enn bare bra Lindbæk.. tror aldri ffk hadde gått ut med nyheten om lindbæk heller, hvis ikke mediene hadde funnet det ut.... for meg er det merkelig hvis klubben ikke engang har prøvd å snakke med f.eks. Leo, som fortsatt er ledig på markedet....

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Jonpk

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 03

Lagt til: 30 jul 03, 09:51
Iflg. FB.NO leter de fremdeles, heldigvis! Han påpeker at det er lenge! til overgangsvinduet stenger.
Les her!

En ærlig FFK supporter!

patriot44

Landslagsspiller

Lagt til: 30 jul 03, 09:56
Uansett om vi får en forsterkning eller ikke, ser jeg positivt på høstsesongen, jeg har troa på at ffk kan klare opprykk, men da må de spille hver eneste kamp med 100% innsats og i tillegg ha marginene på sin side.. :ffk:

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914