Takk får (!) alt, Markus!
Nå skal det sies at det har vært skikkelig dårlig trøkk der nede i år... har blitt mer eller mindre skippertak varianten for de fleste tror jeg.... Men Øyvind stiller opp..... Sammen med Kilen.... Ring en av dem, og få med deg hva, hvor og hvordan.....
---------------------------
" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."
Opprinnelig postet av ajg
Øyvind har vel snart gjort nok feil han nå vel. Først gi f... banneret, også dette her. Latterlig! Jeg var så flau på PHs vegne i dag. Det virker som vi er en gjeng med idioter som ikke kan skrive engang, folk i Norges land ser sannsynligvis på dette som representativt for FFK-supportere! Kanskje greit å la noen som ikke har dysleksi male banner neste gang?Det er ikke tillatt å trakassere meddebattanter. Diskuter sak, ikke person! dette er henta fra regler .jeg håper du har vett nok til og si unnskyld neste gang du møter på øyvind
PISSBOY #1
Bajs är kul :)
epostadresse er jon.kilen@tiscali.no
Hva anngår tyn, så må de som malte dette banneret tåle litt pepper. Sikkert ikke alle "banner-malere" som var våken i 2.klasse på barneskolen hvor alfabet og staving og slikt ble lært ut, men at ingen så feilen og klarte å rette opp dette før det ble vist - er jo utrolig.
Når det gjelder å gi kritikk mot enkelte medlemmer i Plankehaugens styre, synes jeg det på INGEN måte er kritikkverdig, de bør tåle like mye debatt og meninger som spillerne på laget får høre her inne.
For alt vi vet kan også Hoås være debatant her inne, og da er det mange som burde si unskyld...
Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten
Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen
Remtan kan ikke for at han er ordblind, og derfor ikke kan lese så mye...
Unnskyld det var ikke pent sagt....
" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."
Bams-fia, Jack og sang!
Bams-fia, Jack og sang!
Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen
Opprinnelig postet av ajg
keiko: det var ikke rettet mot deg i det hele tatt! det jeg mener er at norges befolkning vel ikke akkurat ser på fredrikstadfolk som norges smarteste mennesker fra før av, noe "raymon" må ta en del av skylden for. det "raymon"-stempelet blir ikke akkurat mindre etter slike episoder.
Du må ha seriøse mindreverdighetskomplekser Ajg...
Slå opp i leksikonet for hva mindreverdighetskomplekser er, og god natt.
Stinger
-Supporter i alle vindretninger
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914