Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvor blir det av Storfesken?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 30 jul 03, 18:01
fin og opptimistisk tanke av deg patriot44.. men jeg trur nok vi får mer enn et tap desverre.. samt ikke kun seiere på hjemmebane..

---------------------------

Sjefskodærn

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 30 jul 03, 23:06
SOm jeg skrev, så er jeg optimistisk.. Tror nok det kan skje andre ting jeg også, men noen umulighet er det jo ikke ;)

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 31 jul 03, 08:58
Endret: 31 jul 03, 08:58
Før serien startet sa jeg 56 poeng i en eller annen debatt. Jeg står fortsatt ved det! :cool:

Stadion på FMV!

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 31 jul 03, 10:17
Redd for at det blir litt lite Svein, så jeg står ved mine 65 for at direkte opprykk skal skje.. Men det er jo mulig at vi i det minste havner på kvalik med 56 poeng da, det gjenstår å se :D

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 31 jul 03, 12:06
Jeg tror ikke vi rykker opp i år. Er jeg pessimist eller realist?

Stadion på FMV!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 31 jul 03, 12:10
Jeg har heller aldri seriøst gått for opprykk i år og mener selv da det er realistisk snarere enn pessimistisk.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 31 jul 03, 12:20
Personlig er jeg også enig med de to over her. Jeg mente før ferien at hvis vi fikk 2 solide forsterkninger, da kunne vi gå for opprykk. Det ville vært realistisk.

Men jeg mente videre at vi burde hentet 2 spillere denne sommeren, og kanskje havnet på 4. plass. Til høsten kunne vi hentet 2 nye, og sommerpausen neste år - enda 2 nye. Da ville vi hatt et slagkraftig mannskap, og mest sannsynlig ha rykket opp.

Da ville laget vært forsterket med 6 spillere, og før Tippeligaen kunne man hentet enda fler. MEN dette koster selvfølgelig mye penger!

Slik det ser ut nå er det urealistisk å tenke på opprykk, men det kan fort skje. Med mindre skader og med nøkkelspillere som Tore Pedersen på plass, kan opprykk være aktuelt, men da er sannsynligheten stor for at vi faller rett ned igjen.

Så jeg støtter meg til at det er urealistisk å tro på opprykk allerede i år, spesielt med tanke på at alle de 6 øverste lagene på tabellen har forsterket stallen foruten ManKam og Fredrikstad...

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03

Lagt til: 31 jul 03, 22:06
Holters peker på det som er det sentrale: En ting er å rykke opp, en annen ting er å rykke opp med et lag som holder seg oppe. De to som rykket opp i fjord ligger på bunnen nå. Ingen av dem var suverene i fjorårets 1. div, begge avga mange poeng. Derfor må det forsterkes for å bygge et tippeligalag som holder, nå som ledelsen har sagt at det skal kjempes om opprykk. Det er selvsagt ikke umulig å klatre opp blant de 3, men da blir det veldig mye nytt til året, HVIS det skulle bli opprykk.

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914