Husk meg
Brukernavn
Passord

Tre spillere ut, hvem skal inn?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 29 jul 03, 19:15
Både Anders, Miran og Jørgen var i a-stallen, nå som de forlater FFK hvilke tre nye skal inn i stallen?

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 29 jul 03, 23:56
petersen, riis en annen halvdårlig spiller, tenker jeg...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 30 jul 03, 09:10
Endret: 30 jul 03, 09:11
Nå holder vel Peters et høyere nivå enn de tre som forsvinner, eller? Dessuten er det kanskje like greit for dem selv at de gjør noe annet enn periode, de hadde uansett ikke spilt seg inn på A-laget med det første...

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 30 jul 03, 10:01
Helt enig med deg der Pk, vi må huske at ingen av de tre spillerne som forsvant var spillere som kom til å styrke ffk i nærmeste fremtid.. Petersen spilte godt mot SFK, og mulig kan han være en bedre forsterkning enn folk flest først trodde.. :ffk:

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 30 jul 03, 10:19
Tror Petersen kan være ganske god jeg også...utrolig hvor mye potensial man kan få ut ved å spille med bedre medspillere enn hva han gjorde i Oslo Øst. Ta Solskjær som et eksempel...han er jo mye bedre på ManU enn på landslaget!

patriot44

Landslagsspiller

Lagt til: 30 jul 03, 11:21
Godt poeng det der! Håper bare Eggen bruker han som ving/kant og ikke spiss, syns han gjorde det bedre på kanten enn helt fremme mot SFK..

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 31 jul 03, 09:04
Blir spennende se hvordan laget blir framover... Med Peters på banen øker nok tempo betraktlig imellom midtbanen og angrep. :ffk:

Stadion på FMV!

patriot44

Landslagsspiller

Lagt til: 31 jul 03, 10:19
Ja, og det er nettopp der jeg føler laget vårt mangler noe.. Vi får håpe Petersen kan tilføre ltt fart i akkurat det leddet, slik at både Ringberg og Hansen/Melo kan spille helt framme, og slippe å måtte falle såpass mye tilbake, som jeg syns de har litt for lett for innimellom..

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914