Jarle Mong skaffer FFK penger?
Skjønner ikke helt denne tråden din Supporter, hvordan skal Jarle Mong skaffe FFK penger? Lest gjennom artikelen, men finner ikke no som tilsier at han har no forbindelse med ffk... :confused:
---------------------------
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Har han vært i FFK og kan det være snakk om penger ved videresalg?? Husker ikke navnet jeg!
En ærlig FFK supporter!
Har ikke hørt navnet før jeg heller, i hvertfall ikke som jeg kan huske.. Det er vel bare snakk om låneavtale da, så hvis det er vidresalg vi kommer til å tjene penger på så er det ikke no penger å hente med det første vil jeg tro...
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Han har spilt noen kamper for FFK for noen år siden ja...men at FFK får penger for han kan jeg ikke skjønne. Ikke er han fra Fredrikstad og jeg tror ikke han har noen videresalgklausul eller lignende. Han ble vel løst fra kontrakten sin vel?
Jarle Mong var jo i FFK for to sesonger siden, men han måtte veld dra pga militær-tjeneste eller noe vel!!
Pættærnæ døm hang og slang!!
Jarle Mong kommer inn under NFFs ungdomskategori.
D.v.s at alle klubbene han har spilt for, har krav på «kompensasjon for trening og utdanning» i det han som spiller under 23 år signerer sin første proffkontrakt.
D.v.s at alle klubbene han har spilt for, har krav på «kompensasjon for trening og utdanning» i det han som spiller under 23 år signerer sin første proffkontrakt.
Trodde det gjaldt kun for moderklubben jeg? Og det er jo ikke FFK...gjelder det alle han har vært innom før han er 23 år? Jøss...det må jo bli dyrt for klubben han signerer for...
Ja, det er Eigar, Egersund og FFK
Merkelig at enkelte her ikke engang har hørt navnet før eller kjenner til Mong - han var jo senest for to år siden en sentral spiller for FFK!
Jarle Mong var jo en løpssterk, offensiv midtbanespiller med driv. Et utvilsomt stort talent som hadde mange gode innhopp og imponerte stort sin unge alder tatt i betraktning. Ikke uventet at han har gjort det bra i ettertid og at Bryne er interessert. Synd at han måtte forlate FFK, men hadde det ikke vært mulig å knyttet seg til Mong igjen før Bryne snapper han opp? Vi har jo kjent til talentet hans lenge... Godt mulig vi har forsøkt, men at Mong ønsket å bo på sørvest-landet hvor han er fra, og nå har vi jo fått Michael Røn som tildels kan sammenlignes med Mong for et par år siden, men likevel...
Men får vi noen penger for Mong, så er jo det en aldri så liten bonus...
Jarle Mong var jo en løpssterk, offensiv midtbanespiller med driv. Et utvilsomt stort talent som hadde mange gode innhopp og imponerte stort sin unge alder tatt i betraktning. Ikke uventet at han har gjort det bra i ettertid og at Bryne er interessert. Synd at han måtte forlate FFK, men hadde det ikke vært mulig å knyttet seg til Mong igjen før Bryne snapper han opp? Vi har jo kjent til talentet hans lenge... Godt mulig vi har forsøkt, men at Mong ønsket å bo på sørvest-landet hvor han er fra, og nå har vi jo fått Michael Røn som tildels kan sammenlignes med Mong for et par år siden, men likevel...
Men får vi noen penger for Mong, så er jo det en aldri så liten bonus...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Vi kommer jo ikke til å få penger for han før han evt. blir solgt da.. Er vel bare snakk om en leieavtale så langt? Uansett tror jeg ikke Røn er no dårligere, Mong har jo ikke vært på aldersbestemte landslag ennå, så vidt jeg kan se..
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914