Laget til søndagen
Steinar Sørlie - Pål Andre Czwartek, Tore Pedersen, Jørgen Pettersen, Vebjørn Hagen - Olof Watson, Roger Risholt, Roger Helland, Stian Johnsen - Markus Ringberg, Lars Petter Hansen
Har trua på dette laget.
Har trua på dette laget.
Er vel så å si det eneste laget Eggen kunne ta ut - nesten hvertfall.
Forsvarsfireren var nok grei. Siden Håkan må stå over så blir Stian Johnsen skjøvet frem på venstrekanten, mens Vebjørn Hagen tar backplassen. Jeg gleder meg stort til å se Stian igjen få sjansen i den posisjonen jeg mener han bør spille - også i år. Ellers tror jeg det kan bli godt med 2X Roger sentralt. Betryggende blir det også å ha Tore P tilbake; det gir ro og trygghet defensivt.
Dette laget bør ha alle muligheter for å slå Raufoss - som for ordens skyld også er et meget godt lag.
Forsvarsfireren var nok grei. Siden Håkan må stå over så blir Stian Johnsen skjøvet frem på venstrekanten, mens Vebjørn Hagen tar backplassen. Jeg gleder meg stort til å se Stian igjen få sjansen i den posisjonen jeg mener han bør spille - også i år. Ellers tror jeg det kan bli godt med 2X Roger sentralt. Betryggende blir det også å ha Tore P tilbake; det gir ro og trygghet defensivt.
Dette laget bør ha alle muligheter for å slå Raufoss - som for ordens skyld også er et meget godt lag.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Men får å si det på en annen måte, dette laget bortsett fra Vebjørn Hagen er spillere som også var i FFK i fjor. Nå får vi en pekepinne på om FFK kunne ha hevdet seg i første divisjon med samme lag som i fjor. Eller for å si det på en annen måte, har noen av årets kjøp vært nyttige.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Roger Helland og Vebjørn Hagen
Opprinnelig postet av pss
Men får å si det på en annen måte, dette laget bortsett fra Vebjørn Hagen er spillere som også var i FFK i fjor. Nå får vi en pekepinne på om FFK kunne ha hevdet seg i første divisjon med samme lag som i fjor. Eller for å si det på en annen måte, har noen av årets kjøp vært nyttige.
Èn kamp sier vel ingenting om noen av kjøpene i år har vært nyttige eller om vi kunne hevde oss i 1. div med samme lag som i fjor (noe vi uansett garantert kunne). Dersom vi skulle brukt èn enkelt kamp som pekepinn på det kunne vi jo like gjerne sett på cupkampen mot Hønefoss i fjor. Da vant vi ganske greit på Stadion... Men det er håpløst å fremstille det sånn uansett.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914