Husk meg
Brukernavn
Passord

Laget til søndagen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

jonny28

Juniorspiller
Ble medlem: 22 apr 03

Lagt til: 01 aug 03, 22:32
Steinar Sørlie - Pål Andre Czwartek, Tore Pedersen, Jørgen Pettersen, Vebjørn Hagen - Olof Watson, Roger Risholt, Roger Helland, Stian Johnsen - Markus Ringberg, Lars Petter Hansen

Har trua på dette laget.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 01 aug 03, 22:41
Er vel så å si det eneste laget Eggen kunne ta ut - nesten hvertfall.

Forsvarsfireren var nok grei. Siden Håkan må stå over så blir Stian Johnsen skjøvet frem på venstrekanten, mens Vebjørn Hagen tar backplassen. Jeg gleder meg stort til å se Stian igjen få sjansen i den posisjonen jeg mener han bør spille - også i år. Ellers tror jeg det kan bli godt med 2X Roger sentralt. Betryggende blir det også å ha Tore P tilbake; det gir ro og trygghet defensivt.

Dette laget bør ha alle muligheter for å slå Raufoss - som for ordens skyld også er et meget godt lag.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 02 aug 03, 17:29
Men får å si det på en annen måte, dette laget bortsett fra Vebjørn Hagen er spillere som også var i FFK i fjor. Nå får vi en pekepinne på om FFK kunne ha hevdet seg i første divisjon med samme lag som i fjor. Eller for å si det på en annen måte, har noen av årets kjøp vært nyttige.

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 02 aug 03, 18:03
Roger Helland og Vebjørn Hagen

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 02 aug 03, 18:26
Opprinnelig postet av pss
Men får å si det på en annen måte, dette laget bortsett fra Vebjørn Hagen er spillere som også var i FFK i fjor. Nå får vi en pekepinne på om FFK kunne ha hevdet seg i første divisjon med samme lag som i fjor. Eller for å si det på en annen måte, har noen av årets kjøp vært nyttige.

Èn kamp sier vel ingenting om noen av kjøpene i år har vært nyttige eller om vi kunne hevde oss i 1. div med samme lag som i fjor (noe vi uansett garantert kunne). Dersom vi skulle brukt èn enkelt kamp som pekepinn på det kunne vi jo like gjerne sett på cupkampen mot Hønefoss i fjor. Da vant vi ganske greit på Stadion... Men det er håpløst å fremstille det sånn uansett.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914