ARASON!!!
Dem redningene han har hatt ikveld har vært historiske (dvs en 10 på børsen, noe sørlie fikk mot RBK ;) )
Arason skulle vi hatt vet dere :P men men, vi har han ikke :(
Noen som har peilign på hvor lenge han har kontrakt med Enga?
*ønske seg Arason* :P
Hva syntes dere? flere som har sett kampen?
---------------------------
"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert
Ære være Eggen jr.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
som proff i England. Men for all del. Jeg skulle gjerne hatt ham som keeper i FFK.
Han er og har vært en meget god keeper.
At RBK kvitta seg med han, er kanskje ett av mange eksempel på deres "forfall".
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Merkelig at Arason ikke slapp til mer i Premier League egentlig.
Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
Opprinnelig postet av FFK1903
Nå var det vel rettere sagt Arason som kvittet seg med RBK da. Han ville ikke skrive ny kontrakt og de satset på Espen Johnsen i steden for.
Merkelig at Arason ikke slapp til mer i Premier League egentlig.
vell, RævBK fikk muligheten til å hente ham i fjor, men ønsket ikke... De hadde to jevngode keepere sa de, Johnsen og Rønningen... Vel vel sier nå jeg...
"Det er jo helt på trynet dersom en spiller blir hentet inn som hovedtreneren ikke ønsker seg. Det kommer ikke til å skje. Derfor er det ikke feil å si at det er jeg som tar den endelige avgjørelsen" Knut T. Eggen
Engasjert hovedtribunist!
Har lagt den i riktig kategori nå.
Og folkens:
Det er MYE feilposting etter at vi fikk opp de nye sidene. Det blir altfor ofte lagt innlegg i feil kategori, og det er gjerne de samme personene som gjør det gang etter gang...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23