Husk meg
Brukernavn
Passord

Terje Høili svikter FFK?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 03 aug 03, 15:57
Leste denne saken i FB ang spilleoverganger.
Fortsatt er det en stund til vinduet lukkes for overganger. Frem til 31. august kan spillere flytte på seg.
- Det er ennå tid til å få tak i spillere. Men vi må ha investorer som sammen med FFK kan gå inn og betale, sier Eggen.
Det er dette jeg stusser over, mangler investorer??????

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 03 aug 03, 16:14
Høili stiller nok opp, regner med det var han som ville stått for mesteparten av finansieringen til Lindbæk. Saken er nok snarere den at FFK ikke har funnet noen spiller(e) foreløpig som de ønsker å hente inn som forsterkninger.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 03 aug 03, 21:11
Kan jo også være at de spillerne de har sikta inn ligger litt for høy, økonomisk sett? Ikke vet jeg, virker jo som om Høili, Forsberg og resten av gutta har nok penger å spytte inn..

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 03 aug 03, 21:25
Frode Kværneng utalte i dag at de hadde jobbet veldig mye med Lindbæk, skaffet han et godt kontraktsforslag med en del penger. Deretter kunne han fortelle at de ikke hadde funnet noen annen ledig spiller som de ønsket å satse på - de ønsker ikke å hente inn en spiller bare for å hente en spiller, men heller bruke tid å finne den vi trenger og passer i FFK. Det har ikke skjedd til nå.

Lindbæk scora for øvrig for Viking i dag.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 03 aug 03, 22:36
smart tankegang av klubben etter min mening. En ting er allikevel uforståelig for meg, og det er behovet for investorer for å finansiere evt spillerkjøp. Tilskuersnittet har vel ligget på nesten 2000 mer enn budsjettert, i løpet av 8 hjemmekamper utgjør dette 1,6 millioner norske kroner (100,- i snitt pr bilett) i overskudd. Hvorfor kan ikke disse pengene brukes på forsterkninger. Er pengene allerede brukt? Evt på hva?

Macka fra start!

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 03 aug 03, 22:38
Syns egentlig det er positivt jeg... Dumt å kjøpe en spiller som ikke er så å si garantert å forsterke laget (selv om man aldri kan bli helt sikker...) Syns forøvrig det er greit at vi ikke fikk Lindbæk, han er altfor lik Ringberg i spillestilen... Og bedre enn Ringberg er han ikke!! :ffk:

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914