FFK skal teste spiller
Hører rykter om at det skal komme ny spiller på prøvespill, noen som vet noe mere om det.
Mer info Radio Fredrikstad kl 1615
Mer info Radio Fredrikstad kl 1615
Gull, gull! Slår du på tråden, hvis du får vite noe?
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Znork, det var akkurat den samme gamle regla. Var ikke verdt en artikkel engang.
Ansvarlig redaktør
Var det så ræva holters ???
hva sa dem da ??
hva sa dem da ??
1 plass. 2005
Vel... Du kan lese notatene mine... Det er Harry Hansen som svarer.
"Begynner du å bli smålei blah blah om forsterkninger?"
Nei da, vi skal aldri være lei oss for den oppmerksomheten vi får, men det blir mye samme spørsmål. Bruke tida. Nøye tenke igjennom osv.
"Tenker dere nøye og langsomt, så stenger overgangsmarkedet snart?"
Vi Jobber aktivt, og forholder oss til den. Vi har kontakter og følere ute, og vi forsøker å få spillere inn på prøvespill. Vi har ikke noe konkret enda nei, men det er mange som tilbyr seg osv.
"Er det utelukket at det kommer noen nye ansikter på treningene fremover?"
Nei, det er ikke utelukket.
"Kan det være Vegard Berg Johansen?"
Ikke lyst til å diskutere navn, osv, men kjenner godt til ham, men han er ikke noe vi har diskutert.
Vi kunne tenke oss en forsterkning hvis HVIS vi finner en riktig spiller. Stallen er litt for liten, gjerne ha større. Vi vil ha en spiller som kan styrke laget, ikke bare stallen.
Vi ligger på 4-5 plass mye, og det holder ikke til et opprykk. For all del; Vi har klart 33 poeng med laget vi har nå, og kan klare 33 til.
Vi har hatt to spilleruhell i mine øyne, Alta og Skeid. Mange skader mot Skeid, og føler at vi burde klart litt bedre.
"Hører du mye rart/rykter?"
Jo da, men jeg forsøker å holde meg til realiteten. Vi må ikke la oss presse av rykter. Må være bevisste i våre handlinger. Det må være en riktig type spiller som bidrar til suksess
blah blah
Venter på formalitet fra Fifa ang. Christian Petersen. Fifa lever sitt eget liv, og lar seg i alle fall ikke presse. Det pleier å ta ei uke, så da bør han være klar til helga. blah blah.
Vi får håpe at det blir noe mer enn bare spekulasjoner.
"Begynner du å bli smålei blah blah om forsterkninger?"
Nei da, vi skal aldri være lei oss for den oppmerksomheten vi får, men det blir mye samme spørsmål. Bruke tida. Nøye tenke igjennom osv.
"Tenker dere nøye og langsomt, så stenger overgangsmarkedet snart?"
Vi Jobber aktivt, og forholder oss til den. Vi har kontakter og følere ute, og vi forsøker å få spillere inn på prøvespill. Vi har ikke noe konkret enda nei, men det er mange som tilbyr seg osv.
"Er det utelukket at det kommer noen nye ansikter på treningene fremover?"
Nei, det er ikke utelukket.
"Kan det være Vegard Berg Johansen?"
Ikke lyst til å diskutere navn, osv, men kjenner godt til ham, men han er ikke noe vi har diskutert.
Vi kunne tenke oss en forsterkning hvis HVIS vi finner en riktig spiller. Stallen er litt for liten, gjerne ha større. Vi vil ha en spiller som kan styrke laget, ikke bare stallen.
Vi ligger på 4-5 plass mye, og det holder ikke til et opprykk. For all del; Vi har klart 33 poeng med laget vi har nå, og kan klare 33 til.
Vi har hatt to spilleruhell i mine øyne, Alta og Skeid. Mange skader mot Skeid, og føler at vi burde klart litt bedre.
"Hører du mye rart/rykter?"
Jo da, men jeg forsøker å holde meg til realiteten. Vi må ikke la oss presse av rykter. Må være bevisste i våre handlinger. Det må være en riktig type spiller som bidrar til suksess
blah blah
Venter på formalitet fra Fifa ang. Christian Petersen. Fifa lever sitt eget liv, og lar seg i alle fall ikke presse. Det pleier å ta ei uke, så da bør han være klar til helga. blah blah.
Vi får håpe at det blir noe mer enn bare spekulasjoner.
Ansvarlig redaktør
ja ja .. da så det var jo ikke no nytt der nei .. men men ..
1 plass. 2005
Har Harry gjort leksa si her?
synes stadig det er snakk om forsterkninger, men det er vel får og skape falske forventninger, har ikke trua på at vi får noe kjempespiller nå, da forsvinner risholt også, det har han jo sagt.
synes stadig det er snakk om forsterkninger, men det er vel får og skape falske forventninger, har ikke trua på at vi får noe kjempespiller nå, da forsvinner risholt også, det har han jo sagt.
Tja, Risholt har moderert det utsagnet noe i det siste. Personlig tror jeg at han blir... Gutten er glad i byen og folka som bor her.
Ansvarlig redaktør
Hvorfor så opptatt av å teste spillere ? Vi slår jo de beste. 2 blemmer hittil i år.
Vi har en vanskelig bortekamp mot Haugesund, og den tror jeg vi vinner. Etter det har vi 4 sikre bånnlag og start hjemme som vi slår, Det er 18 poeng og 51 tilsammen. Da har vi en trygg 2, plass. Vi slipper bånnlaga når de skal kjempe for å holde seg oppe på lutten av sesongen.
Jeg tror faktisk vi vinner hele 1,div med laget vi har nå !
Dukker det opp en ny Scheid Lindbæk o.l så er det bra. Da får vi kjøpe før de vanskelige kampene som begynner 28.9 mot Ham-kam hjemme. Før det tror jeg vi vil være ubeseiret.
Steinar
Pål Tor og Tore, Hagen/jørgen
Pettersen Risholdt Helland Stjerna
Lars Petter/Melo og Marcus.
Hvem vil vi ha bort av startoppstillingen da,
Berg Johansen er nevnt, det er ikke noen forsterkning. Å kjøpe en 35 år gammel spiss fra England er heller ikke noe framtid. Dette ornær sæ. !
Vi har en vanskelig bortekamp mot Haugesund, og den tror jeg vi vinner. Etter det har vi 4 sikre bånnlag og start hjemme som vi slår, Det er 18 poeng og 51 tilsammen. Da har vi en trygg 2, plass. Vi slipper bånnlaga når de skal kjempe for å holde seg oppe på lutten av sesongen.
Jeg tror faktisk vi vinner hele 1,div med laget vi har nå !
Dukker det opp en ny Scheid Lindbæk o.l så er det bra. Da får vi kjøpe før de vanskelige kampene som begynner 28.9 mot Ham-kam hjemme. Før det tror jeg vi vil være ubeseiret.
Steinar
Pål Tor og Tore, Hagen/jørgen
Pettersen Risholdt Helland Stjerna
Lars Petter/Melo og Marcus.
Hvem vil vi ha bort av startoppstillingen da,
Berg Johansen er nevnt, det er ikke noen forsterkning. Å kjøpe en 35 år gammel spiss fra England er heller ikke noe framtid. Dette ornær sæ. !
moxi-V
FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!
Hvis det er spillere som testet ut på trening etc så er vel ikke det første prioritet uansett. Det FFK trenger nå er en som kan gå rett inn i første 11`ern uten diskusjon.
Må spilleren testes først er det ikke noe for FFK akkurat nå. VI trenger ikke enda en middelmådig spiller. Vi trenger en storfisk, og er det aktuelt med en i Linbek format så bør vel ikke spilleren testes på trening først?
Nå har vi Pettersen som skal være en habil spiller på høyre flanken. Melo viste jo i kampen mot raufoss at han kan lage mål han også, og Watson vokser for hver kamp. Generelt sett så har vi bra dekning på midtbanen med gode spillere, men vi mangler en storfisk.
Lars Petter og Marcus scorer nok mål utover. Ingen fare.
(Det kan bli tørt fremover hvis Marcus blir skadet eller sone for kort)
Steinar i mål og Rino i reserve holder i masse vis i 1 div.
Forsvaret som er usikkerheten. Vi har i utgangspunktet mange gode spillere, men flere sliter med leie skader. Det er skade situasjoen i forsvaret som medfører rokkeringer på laget. Vi trenger nok en forsterkning i det leddet og spesielt back.
Vebjørn har ikke vist all verden av prestasjoner. Det ser ut som om han bare jogger ute på banen, men ironisk nok så har det heller ikke blitt sluppet inn mange mål fra den kanten.....
Chwartek holder mål i masse vis. Kjempe god spiller, men hva hvis han blir skadet. Har vi en god erstatter på høyre back?
Må spilleren testes først er det ikke noe for FFK akkurat nå. VI trenger ikke enda en middelmådig spiller. Vi trenger en storfisk, og er det aktuelt med en i Linbek format så bør vel ikke spilleren testes på trening først?
Nå har vi Pettersen som skal være en habil spiller på høyre flanken. Melo viste jo i kampen mot raufoss at han kan lage mål han også, og Watson vokser for hver kamp. Generelt sett så har vi bra dekning på midtbanen med gode spillere, men vi mangler en storfisk.
Lars Petter og Marcus scorer nok mål utover. Ingen fare.
(Det kan bli tørt fremover hvis Marcus blir skadet eller sone for kort)
Steinar i mål og Rino i reserve holder i masse vis i 1 div.
Forsvaret som er usikkerheten. Vi har i utgangspunktet mange gode spillere, men flere sliter med leie skader. Det er skade situasjoen i forsvaret som medfører rokkeringer på laget. Vi trenger nok en forsterkning i det leddet og spesielt back.
Vebjørn har ikke vist all verden av prestasjoner. Det ser ut som om han bare jogger ute på banen, men ironisk nok så har det heller ikke blitt sluppet inn mange mål fra den kanten.....
Chwartek holder mål i masse vis. Kjempe god spiller, men hva hvis han blir skadet. Har vi en god erstatter på høyre back?
Du er inne på noe der Hubro7. Det er ikke 1.-11`eren som er problemet. Et skadefritt FFK slår alle klubbene i 1. div. Men vi er ikke immune mot skader, og det er derfor vi trenger flere spillere. Når vi da først skal kjøpe inn nytt blod, så er det dumt å kjøpe en spiller som kan sitte på benken. Det må være en spiller som hever laget! (det er jo dette de maser om hele veien) Men det spørs om ikke toget er gått for denne gang, og det er kjipt og litt merkelig, for det har jo vært mye snakke om alle de klubbløse fotballspillerne, og at det er trangt om jobbene... Rart at ikke FFK fikk tak i noe annet enn en Oslo-Øst-spiller...
Fasen
FFK for alltid!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914