I fiendens leir...
Var på Åråsen i går, så på LSK-Brann....var der sammen med en "venn".
Det var vel rundt 6000 der () å 1 tromme...
For første gang har jeg vært på en kamp uten å være nærvøs..samme hvem som vinner lissom.
En person fremstod som hat-objekt nr1...Martin Andresen. Greit at han som felt`n skulle hatt rødt, men makan til grinebitter skal du lete lenge etter. gang på gang var`n i fyr å flammer...Han er vel den eneste spilleren som kan si hvasomhelst til dommeren uten å få gult.
NB: jeg er ikke stolt av det...
Det var vel rundt 6000 der () å 1 tromme...
For første gang har jeg vært på en kamp uten å være nærvøs..samme hvem som vinner lissom.
En person fremstod som hat-objekt nr1...Martin Andresen. Greit at han som felt`n skulle hatt rødt, men makan til grinebitter skal du lete lenge etter. gang på gang var`n i fyr å flammer...Han er vel den eneste spilleren som kan si hvasomhelst til dommeren uten å få gult.
NB: jeg er ikke stolt av det...
---------------------------
Moss, Drillo-motstandere, og korps-trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
jeg og ffkforever fikk gratisbilletter til lyn-odd. samme her.. liker ingen av lagene. men fint mål av somen... men egnetlig møkk at odd vant...
blir nok flere nerver ikveld ja
blir nok flere nerver ikveld ja
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23