Haugesund-kampen.
urk...
Jeg gruer meg skikkelig til den kampen... Haugesund er virkelig i siget om dagen, de har vinni noen tøffe kamper og har en selvtillit som er langt der oppe... Håper så inderlig at seieren over Viking har gått til hue på dem og at de blir spilt rundt i ring til helga...
:ffk::ffk::ffk:
Jeg gruer meg skikkelig til den kampen... Haugesund er virkelig i siget om dagen, de har vinni noen tøffe kamper og har en selvtillit som er langt der oppe... Håper så inderlig at seieren over Viking har gått til hue på dem og at de blir spilt rundt i ring til helga...
:ffk::ffk::ffk:
---------------------------
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Vi får satse på at de har Viking-kampen i både hode og bein fortsatt. Den seieren kostet nok garantert en del krefter, så jeg ser på det som positivt at vi møter dem nå. Vi har fått hvile en uke og stiller med vårt beste lag. Vi bør altså ha alle mulige forutsetninger for å ta poeng. FKH er et ungt lag, og det er uvisst hvordan de vil takle suksessen. Kanskje har de den kommende cupkampen mot RBK i hodet også. Jeg tror på poeng!
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914