Laget mot haugesund
Jeg foreslår dette laget:
Steinar
Pål Tore Tor Vebjørn
Welton Risholt Helland Håkan
Markus Løpe Lars
Usikkerheten er vel rundt høyre midtbane og sentralt ved siden av Risholt.
Spennende å se om Petersen blir klar eller ikke. Tror uansett han starter på benken i sin første kamp. Melo vil nok garantert få spilletid, men tror han starter på benken.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Steinar
Pål
Tor
Tore
Jørgen
Welton
Risholt
Bjørnar
Stjerna
LP
Markus
..men jeg TROR Eggen starter med følgende:
Steinar
Pål
Tor
Tore
Vebjørn
Watson
Risholt
Bjørnar
Stjerna
LP
Markus
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Skjønner heller ikke hvorfor du håper Jørgen Pettersen starter som venstreback. Har han noensinne gjort en god kamp i den posisjonen? Da er det bedre å gi Hagen ytterligere tillit, mener nå jeg.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Kan jo hende at Christian P. starter på kanten også.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Bjørnar på høyre tror jeg er uaktuelt, han har ikke fungert i den posisjonen tidligere i år. Det er vel tre spillere som er aktuelle for høyre kanten: welton, helland og christian p.
Helland og Welton er 2 totalt forskjellige spillere. Går vi for offansiv eller defansiv styrke...Christian P. er vel en mellom ting?
Steinar i mål er helt topp. han er det klare førstevalget pr i dag etter min mening..
forsvaret er jeg også helt enig med eggen i... eggen har valgt å bruke de 4 beste forsvarsspillerne, uavhengig av favorittposisjon, og jeg tror jørgen kan gjøre en god jobb på venstreback, spesielt defensivt... offensivt er han vel ikke like god, men slik kampforløpet sannsynligvis blir i haugesund, trenger vi ikke så voldsomt offensive sidebacker..
så til midtbanen: risholt og stjerna er soleklare i startelleveren.. petersen mener jeg burde starte på benken hvertfall den første kampen.. det gir ikke veldig gode signaler at en spiller fra oslo øst, som ikke var god nok for moss, går rett inn på laget når så mange andre spillere har imponert såpass i år.. hvis helland skal spille mener jeg han bør spille høyreving (som holder igjen litt når czwartek løper framover).. han er etter min mening ikke aggressiv nok til å spille sentral midtbane. dessuten er han ikke spesielt god på de lange løpene som bjørnar vanligvis tar.. skjønner ikke hvorfor bjørnar ikke starter denne kampen...
markus sier seg jo selv, og jeg mener dessuten at LP også burde startet.. welton er i mine øyne best som høyreving, hvor det er lettere å få utfordret og utnytte farta si..
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914