Husk meg
Brukernavn
Passord

Christian Petersen spilleklar

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 08 aug 03, 14:25
Christian Petersen er nå spilleklar, og vil være med i troppen som drar til Haugesund for å spille mot FKH søndag. Det melder de offisielle sidene i dag.

Hvorvidt Petersen starter eller ikke, er usikkert. Jeg velger å tro at han starter på benken, men det er også sannsynlig at han spiller fra start. Virker som han er mest aktuell på høyresiden, og vil nok da primært konkurrere med Helland, Watson og Melo.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 08 aug 03, 15:37
Jeg har ingen tro på Petersen, det har jeg sagt helt siden jeg hørte at han var aktuell.. derfor håper jeg han starter på benken.. jeg mener at vi har folk som er bedre enn han, og at han ikke tilfører førsteelleveren noe.. håper imidlertid jeg tar feil!!

etter oppvisningen Melo hadde sist kamp, mener jeg han bør starte på høyreving, men helland kan også være et alternativ pga de defensive kvalitetene hans, som kan bli viktig mot haugesund...

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

ajg

Landslagsspiller

Lagt til: 08 aug 03, 15:38
er det mange her på forumet som skal til haugesund forresten??

Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 08 aug 03, 16:06
Hvorfor har du ikke noentro på Petersen egentlig?

Har du sett han spille?
Er jo greit å lå han få vist seg fram noen kamper før man dømmer han. Trur fortsatt at Eggen har peiling på hva han driver med når det gjelder å hente inn nytt blod.

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!

ajg

Landslagsspiller

Lagt til: 09 aug 03, 23:18
1) Har sett han i 5-6 kamper for Moss samt 1 for Oslo Øst.. ikke overbevist meg en eneste gang...

2) Han kommer fra Oslo Øst, et av divivsjonens dårligste lag, dvs han er ingen megagod spiller..

3) Han ble funnet for dårlig i Moss når han var der, og ble nærmest "sparket" ut av melløs....

Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 11 aug 03, 01:41
1) At en spiller ikke overbeviser for en klubb, betyr da ikke at han ikke kan spille bra i en annen klubb, med en annen spillestil?

2) Har ibgenting å si. En spiller representerer ikke et helt lag. At et lag spiller dårlig, vil ikke si at alle spillerne på laget er dårlige.

3) Minns og huske at flere spillere har blitt "sparket" ut av Moss og slått til andre steder.
Det samme har jo skjedd i FFK en del ganger (f.eks Per Morten).

Synes det er rart at du ikke har større tillit til Eggen. Han har tross alt fått oss opp av sumpa vi har vært i i 10 år.

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!

ajg

Landslagsspiller

Lagt til: 11 aug 03, 01:53
jeg har stor tillitt til eggen, men man skal likevel ikke bli helt ukritiske selv om han har gjort en god jobb så langt...

dette med at jeg ikke har så mye til overs for petersen er kommer kanskje også av at jeg hadde forventet og håpet en mye bedre forsterkning / større storfisk...

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 11 aug 03, 02:05
Det har tydelig kommet fram at du har levd i den egen lille fantasi-verden her tidligere hva angår storfisker, ajg. Ikke rart at du er skuffet med de (falske) forhåpeningene du har hatt. Fallhøyden blir da stor, men det er vel ikke Petersen sin skyld at vi ikke har fått tak i Rivaldo?

Sannsynligvis er også Petersen innom disse sidene og leser kanskje i forumet for alt vi vet - du gir ikke her akkurat noe godt inntrykk av FFK-supporterne.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 11 aug 03, 10:48
Har du sett noen kamper han har spilt for FFK ajg? Hvis du har gjort det skjønner jeg ikke hvorfor du er så sinnnsykt sutrete... :confused:

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

ajg

Landslagsspiller

Lagt til: 11 aug 03, 13:35
Ok folkens.. jeg skal gi meg med sutringa. jeg skal gi petersen noen sjanser til å bevise at han er god nok, så får vi se.. men som jeg har sagt tidligere er jeg ikke overbevist om at han er det; men likevel skal jeg gi han sjansen og dermed ikke klage noe mer på han denne sesongen.

marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 11 aug 03, 15:51
Jeg var i Hagesund og kan rapportere at han var overraskende treg, men at han hadde en veldig bra passningsfot. Ut over det så så man ikke så mye til han egentlig.

Men jeg skal seff gi han flere kamper :)

Sjefskodærn

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914