Husk meg
Brukernavn
Passord

Radio Fredrikstad

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til: 10 aug 03, 18:16
Nettradion er nede igjen....:( Noen som vet noe om det? Er det håp om å få den opp gjen, eller er det et nytt langvarig problem....?
:ffk:

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 10 aug 03, 18:31
Har samme problem. Det er egentlig ganske håpløst at man reklamerer for det tilbudet, når det sjeldent fungerer. Radio Fredrikstad svarer heller ikke på tlf, så vet ikke om de har tatt ferie eller hva det er. God service er det hverftall ikke.

Jeg hører nå heller på Radio Haugaland over nett - lokalradioen i Haugesund. Finner den på www.radiohaugaland.no

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 10 aug 03, 19:06
Gi Beskjed hvis radio fred. åpner igjen. Jævlig lei av å høre haugesund radio!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 10 aug 03, 19:10
Er også jævlig lei av å gå inn og sjekke linken hvert 5 minutt for å se om det fungerer, men har vel gitt opp nå. De tar fortsatt ikke telefonen eller svarer på mail heller. Snakk om service...

Solvang

Juniorspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 10 aug 03, 23:48
Ole Henrik Tveten sa før kampstart at han ikke kunne svare telefoner mens han var under sending. Virker for meg som om han var den eneste på jobb under dette tidspunktet. Er jo litt merkelig at ingen andre kan være der og ta telefonen og slike ting da. Er trist at nettradioen ike funker, men heldigvis for min del var jeg hjemme og fikk hørt på radioen.

Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 10 aug 03, 23:54
Det holder fortsatt ikke mål. Heldigvis så sendte lokalradioen i Haugesund kampen over nett. Så jeg hadde flaks der, siden det ikke er mange som har det tilbudet faktisk.

Neste gang FFK spiller bortekamp langt unna og jeg ikke kan dra, så får jeg heller dra til Fredrikstad for å høre kampen på radio der. Tar ikke sjansen på nettradioen lenger.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 11 aug 03, 00:44
man kan jo følge kampen via tekstoverføringer på FB sine nettsider også da....

men det beste er å høre det live, og for meg som bor i fredrikstad-området er det heldigvis ikke noe problem...

men jeg skjønner at det er veldig frustrerende for dere som bor i oslo og andre steder...

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til: 11 aug 03, 18:38
Ga opp nettradio`n etterhvert, og gikk over til fotballsendingen på TV2. De (Davy Watne, Mini og Eftevåg) hadde en en diskusjon om krisa i Moss, og om hvordan FFK igjen har tatt over hegemoniet i Østfold, med stor interesse, stort publikum, noe Mossingene aldri hadde hatt... De ønsket klubben opp i Tippeligaen. Morro at FFK engasjerer, også utafor by`n! Men neste bortekamp FFK spiller langt unna, håper jeg nettrarioen er på lufta igjen.....!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914