Husk meg
Brukernavn
Passord

Nå skal handles

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 10 aug 03, 20:28
I hvertfall hvis de holder ord
Forsterkninger kommer etter Haugesundkampen?

Dette skriver Demokraten:
Knut Torbjørn Eggen sier det blir lettere å snakke om å hente spillere dersom vi får en god start på høstsesongen.
-I hvertfall når vi snakker om om spillere på et nivå som betyr at de går rett inn og styrker laget, poengterer han.
-Så en seier mot Raufoss er et argument ovenfor de som styrer investeringene?
-Det vil jeg tro. Samt et godt resultat mot Haugesund i neste kamp.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 10 aug 03, 20:33
Han lover ingenting her. Noe lignende ble jo sagt før vi slo FKH sist.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 10 aug 03, 21:37
De sa jo akkurat det samme før ferien, så det er ikke sikkert det blir handling nå heller.. Laget vi har per i dag viser jo også at vi kan hamle opp med de aller beste, og henge med i toppen :ffk:

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 10 aug 03, 21:43
Ja. En investering nå vil nok snarere være en investering for neste sesong, men det er jo fordelsmessig at spilleren(e) integreres best mulig og får være med laget også denne høsten, slik at det ikke blir for mye nytt evt. til året.

En årsak til at FFK ikke har forsterket laget - noe de har ønsket å gjøre - er også at de ikke har funnet den rette personen som er villig til å gå til FFK. Det har jo klubben selv innrømmet. Og selv om vi har vunnet over Raufoss og spilt uavgjort mot FKH, så er det ikke sikkert markedet har endret seg!

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 10 aug 03, 21:50
Glad for at FFK ikke har "panikk-handlet".. Det er bedre at man venter og får den spilleren man ønsker, enn å kjøpe en spiller kun fordi man føler at "nå må man handle".. Som du sier Costanza, så er det en stor fordel om spilleren blir godt kjent med laget før neste sesong, og han vil jo kanskje kunne hjelpe til litt i slutten av årets sesong også :ffk:

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

moxi

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 03

Lagt til: 11 aug 03, 00:22
Helt enig med Patriot. Skal det handles bør vi ha en svak lagdel. Slik det er nå er det mer enn godt nok for første. Midtbanen er god, Vi har scoret 40 mål. Slipper inn for mange baklengs, men har midstopperne vært ute pga sykdom eller kort. Kommer det en ener, bør han gå rett inn på laget. Simen Brenne er han bossmannspiller ??
Ellers mener jeg vi ikke har 2 gode keepere. Ingen holder mål i tippeligaen.
Ellers er det for jævlig med mange unødige kort. Roger fikk sitt 3. dag. han snakker de vanligvis på seg.
Han er vel da ute mot Hødd. Men midtbanespillere har vi 9 av !!!!!!!
Kjøp når det kommer en klassespiller !!!

moxi-V

FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 11 aug 03, 01:04
Posisjonene målt etter tippeligastandard:

Keeper: begge holder greit tippeliganivå, hvertfall steinar. trenger ikke forsterkes hvis rino blir. hvis ikke kan jo per morten være et aktuelt navn?

Høyreback: czwartek tror jeg hadde klart seg greit i tippekligaen. han har jo virkelig utviklet seg til å bli en klassespiller.. bak han er det litt tynt (med unntak av poteten jørgen p), så på sikt trenger vi vel en ny høyreback, men det er langt i fra det viktigste..

stoppere: vi har 2 stoppere som holder høyt tippeliganivå (tor/tore), samt 2 som holder ok TL-nivå (helland/jørgen)her trengs ingen forsterkninger

venstreback: her må vi ha inn en ny god spiller nesten så fort som mulig. ingen av v.backene våre holder 1.div standard nesten engang... vebjørn kan vi kvitte oss med.. jørgen er mye bedre som stopper, mens jeg ser et lite potensiale i stian som er god offensivt og gode taklinger, men god nok for TL er han nok ikke (ennå)

høyreving: her må vi ha inn en forsterkning med fart, teknikk og gode innlegg. ingen av høyrevingene vi har i dag er gode nok etter min mening.. helland er ingen slik type, welton kan slå til her (gi han en sesong til..), mens watson kan fungere som en backup.

sentral midtbane: risholt er mer enn god nok fot TL, men ved siden av han trenger vi en forsterkinng (Leo??).. en som er god offensivt og går på mange løp.. både bjørnar og røn kan slå til i TL på sikt, men ingen av dem er gode nok pr. i dag.

venstreving: søderstjerna er vel god nok for tippeliga når han var god nok for allsvenskan... grei backup i stian og watson..

spissene: ringberg holder selvsagt mål, men vi må få inn en ny spissmakker til han med fart og gjennombruddshissighet.. biffen holder ikke i TL, welton mener jeg bør satses p som høyreving (er ikke god nok/ effektiv nok til å spille spiss) passer bedre på kanten...

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914