Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem skal ikke ha ny kontrakt ?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

moxi

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 03

Lagt til: 11 aug 03, 00:30
Nå har det vært diskutert i 4 uker om forsterkninger. Hvem i stallen bør ut. Et par av de unger er ute pga studiser.
Rino Hansen ? God nok ??
Welton Melo. Får stadig sjangser, men har vel imponert bare en gang i år.
Spissene bør beholdes. Midtbanen må slankes. Da ligger Bjørnar tynt an ! Røn bær det satses på.
Husk det, for hver ny spiller går minst
en ut av stallen!!!!
Sønn må det være, men trist hvis ikke Bjørnar for fortsette !

---------------------------

moxi-V

FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 11 aug 03, 00:49
Rino Hansen er god nok som andrekeeper, kanskje også førstekeeper i 1. divisjon, men saken er vel snarere her hvorvidt han ønsker å være andrevalg. Ting tyder på at han ikke velger å skrive under ny kontrakt. Ergo må vi hente ny keeper før neste sesong - og da må Eggen vurdere om han ønsker hente en keeper som i utgangspunktet er bedre enn Sørlie og vil overta plassen hans, eller om han vil kjøpe en spiller som vil utfordre Sørlie, men i utgangspunktet være andrekeeper.

Personlig synes jeg Welton Melo har vært positiv i flere kamper, men skjønner at jeg har mange i mot meg der. Hvorvidt vi bør beholde han eller ikke bør også være et kostnadsspørsmål. Vet heller ikke hva han ønsker selv.

Midtbanen bør vel ikke slankes - vi har tross alt to seniorlag vi skal dekke og pr. idag har vi vel etter sigende fortsatt litt få spillere i såmåte. Synes b-laget veldig ofte består av juniorspillere. Greit at de får spille der, men jeg mener at det kun bør være 3-5 juniorspillere på banen i disse kampene. Det bør være de som har utmerket seg på juniorlaget. Er også viktig at disse spillerne får spille sammen med seniorspillere på b-laget snarere enn at de bare spiller sammen med de samme juniorene bare at det er 3. divisjon og ikke interkretslag de møter. Er heller ikke bra for utviklingen deres dersom de må spille dobbelt med kamper. Når det er sagt så er det også en utfordring å ha en bred seniorstall i forhold til at flere da vil få lite a-lagsspill, og det kan bli problematisk å holde enkelte spillere fornøyde med situasjonen. Men jeg tror helt sikkert det kan være rom for 1-3 forsterkninger i a-stallen uten at noen trenger å kastes på dør av den grunn.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 11 aug 03, 00:49
bjørnar MÅ bli!selv om han kanskje ikke er god nok til å starte hver kamp i tippeligaen, mener jeg vi bør beholde ham, både fordi han har talent og fordi han er en lokal spiller som er veldig populær..

Rino kan gå, også kan vi få inn en ung og sulten keeper i stedet (per morten kristiansen??)

vebjørn har ikke noe på så høyt nivå å gjøre..

enig i at mibtbanen bør slankes, de jeg mener bør gå er helland (ingen framtid) og petersen (ikke tro på han)...

welton bør få et år til på seg slik at han får tilpasset seg skikkelig, og det er ofte en spiller slår til i andre sesongen og ikke i første....

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 11 aug 03, 00:58
Vebjørn Hagen tror jeg ikke er av spillerne som er bosman, når det er sagt er jeg ikke 100% sikker.

At vi skal kvitte oss med Helland og Petersen (har jo akkurat kommet!) er jeg totalt uenig med deg i. Begge er spillere med nødvendig erfaring fra høyere nivå. Helland har vist seg å være svært viktig i år. Han er pasningssikker, trygg med ballen, rutinert, taktisk klok, god i duellene, målfarlig på dødball og innehar bra ro og rutine. Petersen vil jeg ikke bedømme enn da jeg ikke har sett han i en eneste kamp for FFK. Synes du skal roe ned din massive kritikk mot ham, ajg. Dersom du vil kalle deg FFK-supportere synes jeg det er forkastelig av deg å gå så hardt ut mot en av VÅRE spillere som bare har spilt 1 kamp - en kamp du ikke engang har sett.

ajg

Landslagsspiller

Lagt til: 11 aug 03, 01:09
åssen vet du at jeg ikke har sett kampen da costanza?? kanskje jeg bor i haugesund vettu!! ;)

fra spøk til alvor; jeg så han mot SFK på srpsborg stadion, og utifra det jeg hørte på radion i dag imponerte han ikke særlig...

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 11 aug 03, 01:14
Men du klaget jo på han allerede før SFK-kampen. Virker som du nærmest har bestemt deg for at han ikke er god nok. Hvorfor ikke ha et mer åpent sinn?

I tillegg går du i mot deg selv, da du i forrige innlegg skriver følgende: "welton bør få et år til på seg slik at han får tilpasset seg skikkelig, og det er ofte en spiller slår til i andre sesongen og ikke i første.... "

Kanskje du også skal la Petersen få litt mer tid? Om ikke en hel sesong, så hvertfall noen kamper??

ajg

Landslagsspiller

Lagt til: 11 aug 03, 01:35
Det er forskjell på de to:
Welton har vist at han har talent og at han har teknikk og rykk ingen andre i ffk har... petersen har aldri vist meg at han har noe talent, og viste det ikke i moss eller oslo øst heller!

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 11 aug 03, 10:44
Har du latt ham få muligheten til å vise deg det i FFK da? Er jo håpløst å si at vi burde kvitte oss emd han og Helland, Helland er en mye viktigere brikke i årets ffk-lag enn mange tror...

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 11 aug 03, 12:12
Enig!
Tore, Tor, Helland, Risholt, Ringberg. Stammen i laget!

Stadion på FMV!

Jonpk

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 03

Lagt til: 11 aug 03, 18:27
Sentrallinja heter det! OG den er sterk den

En ærlig FFK supporter!

Solvang

Juniorspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 11 aug 03, 18:32
herregud, kan da ikke dømme en spiller etter en treningskamp (hvor forøvrig alt var under pari) og etter en kamp du hørte på radioen ajg.. På fredrikstadfk.no står det at petersen fikk "pari pluss" av Eggen og at han gjorde sine saker bra. Hørte du kanskje på en annen kamp? :p

Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!

jonny28

Juniorspiller
Ble medlem: 22 apr 03

Lagt til: 11 aug 03, 18:36
Her er min "stamme"

Sørlie,Tore,risholt,ringberg,

Dermed kan vi fylle på med Tor, håkan, Helland.

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til: 11 aug 03, 19:00
Hvis jeg husker riktig, har FFK nå 22 spillere i stallen. Vi har vel sett at vi kan være sårbare for skader/suspensjoner, så jeg tror ikke noen "må" gå, selv om stallen blir forsterket med et par spillere. Men skulle det bli opprykk, er det vel noen som blir bedt om å se seg om etter ny klubb, siden de ikke holder TL-nivå. Angående diskusjonen om Petersen, syns jeg gutten må få en sjanse til å vise hva han er god for, før man kan felle en dom. Det er vel heller ikke særlig lojalt å disse egne spillere....? Skal jeg følge ressonementet til ajg, kan jeg jo si at jeg så John Carew i en kamp på Stadion (for Lørenskog). Han var elendig! Ble likevel henta til VIF, RBK, Valencia.... Uten sammenligning forøvrig.... :)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914