Hvem skal ikke ha ny kontrakt ?
Rino Hansen ? God nok ??
Welton Melo. Får stadig sjangser, men har vel imponert bare en gang i år.
Spissene bør beholdes. Midtbanen må slankes. Da ligger Bjørnar tynt an ! Røn bær det satses på.
Husk det, for hver ny spiller går minst
en ut av stallen!!!!
Sønn må det være, men trist hvis ikke Bjørnar for fortsette !
---------------------------
moxi-V
FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!
Personlig synes jeg Welton Melo har vært positiv i flere kamper, men skjønner at jeg har mange i mot meg der. Hvorvidt vi bør beholde han eller ikke bør også være et kostnadsspørsmål. Vet heller ikke hva han ønsker selv.
Midtbanen bør vel ikke slankes - vi har tross alt to seniorlag vi skal dekke og pr. idag har vi vel etter sigende fortsatt litt få spillere i såmåte. Synes b-laget veldig ofte består av juniorspillere. Greit at de får spille der, men jeg mener at det kun bør være 3-5 juniorspillere på banen i disse kampene. Det bør være de som har utmerket seg på juniorlaget. Er også viktig at disse spillerne får spille sammen med seniorspillere på b-laget snarere enn at de bare spiller sammen med de samme juniorene bare at det er 3. divisjon og ikke interkretslag de møter. Er heller ikke bra for utviklingen deres dersom de må spille dobbelt med kamper. Når det er sagt så er det også en utfordring å ha en bred seniorstall i forhold til at flere da vil få lite a-lagsspill, og det kan bli problematisk å holde enkelte spillere fornøyde med situasjonen. Men jeg tror helt sikkert det kan være rom for 1-3 forsterkninger i a-stallen uten at noen trenger å kastes på dør av den grunn.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Rino kan gå, også kan vi få inn en ung og sulten keeper i stedet (per morten kristiansen??)
vebjørn har ikke noe på så høyt nivå å gjøre..
enig i at mibtbanen bør slankes, de jeg mener bør gå er helland (ingen framtid) og petersen (ikke tro på han)...
welton bør få et år til på seg slik at han får tilpasset seg skikkelig, og det er ofte en spiller slår til i andre sesongen og ikke i første....
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
At vi skal kvitte oss med Helland og Petersen (har jo akkurat kommet!) er jeg totalt uenig med deg i. Begge er spillere med nødvendig erfaring fra høyere nivå. Helland har vist seg å være svært viktig i år. Han er pasningssikker, trygg med ballen, rutinert, taktisk klok, god i duellene, målfarlig på dødball og innehar bra ro og rutine. Petersen vil jeg ikke bedømme enn da jeg ikke har sett han i en eneste kamp for FFK. Synes du skal roe ned din massive kritikk mot ham, ajg. Dersom du vil kalle deg FFK-supportere synes jeg det er forkastelig av deg å gå så hardt ut mot en av VÅRE spillere som bare har spilt 1 kamp - en kamp du ikke engang har sett.
fra spøk til alvor; jeg så han mot SFK på srpsborg stadion, og utifra det jeg hørte på radion i dag imponerte han ikke særlig...
I tillegg går du i mot deg selv, da du i forrige innlegg skriver følgende: "welton bør få et år til på seg slik at han får tilpasset seg skikkelig, og det er ofte en spiller slår til i andre sesongen og ikke i første.... "
Kanskje du også skal la Petersen få litt mer tid? Om ikke en hel sesong, så hvertfall noen kamper??
Welton har vist at han har talent og at han har teknikk og rykk ingen andre i ffk har... petersen har aldri vist meg at han har noe talent, og viste det ikke i moss eller oslo øst heller!
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Tore, Tor, Helland, Risholt, Ringberg. Stammen i laget!
Stadion på FMV!
En ærlig FFK supporter!
Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!
Sørlie,Tore,risholt,ringberg,
Dermed kan vi fylle på med Tor, håkan, Helland.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914