Risholt skriver for FFKSupporter.net
Roger Risholt har nå skrevet et innlegg her hos oss. Du kan finne det under "spillerne prekær" på forsiden. Les her
---------------------------
Utvikler og Medeier.
Dette var morsomt! ser også at han er inne på sidene her nesten hver dag.. veldig artig å høre... leser du her på forumet også Roger? eller kanskje du skjuler deg bak et av nicknavnene her??
Hilsen ajg - som har Risholt som favorittspiller.
Hilsen ajg - som har Risholt som favorittspiller.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Risholt er klart en av favorittspillene mine også. Og jeg ble faktisk glad og lettet når jeg leste hans innlegg. :)
Er kult å se hvordan han engasjerer seg (pent ord for forbanna) når noe skjer, men værsåsnill og ikke få noen flere unødvendige gule kort!
Er kult å se hvordan han engasjerer seg (pent ord for forbanna) når noe skjer, men værsåsnill og ikke få noen flere unødvendige gule kort!
Sjefskodærn
Roger husk på at etter det femte gule kortet må du stå over hver gang du får gult kort.
Det lier vi ikke
Det lier vi ikke
Skal Roger Risholt skrive her istedenfor på den offisielle siden.? Ser "ukespalten" hans er blitt fjernet.
Uansett så er det artig lese stoff :ffk:
Uansett så er det artig lese stoff :ffk:
FFK knuser ALL motstand!! :)
Roger Risholt takket ja til FFKSupporter.net for en evighet siden, så jeg må si det var merkelig at han i det hele tatt ble satt opp på den offisielle siden. Vi hadde en avtale allerede før ferien, og jeg må virkelig si at jeg er strålende fornøyd med innlegget hans!
Eneste jeg kan unnskylde ovenfor Risholt er at det tok litt lang tid før det kom på nett. Innlegget ble sendt 7. august, men jeg fikk ikke sjekket mail før 10. august.
Beklager! men slikt skjer når man flytter på seg.
Eneste jeg kan unnskylde ovenfor Risholt er at det tok litt lang tid før det kom på nett. Innlegget ble sendt 7. august, men jeg fikk ikke sjekket mail før 10. august.
Beklager! men slikt skjer når man flytter på seg.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914