Husk meg
Brukernavn
Passord

Red Beavers & Plankehaugen, FFK & Stjernen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 06 okt 05, 22:15

VIF har ett topplag i hockey og ett i fotball - det samme har man i Fredrikstad. På Vålerenga så har man også fått til at Klanen støtter opp om både hockey og fotball. Hvorfor får vi ikke til det i Fredrikstad? Red B og Plankehøvven burde stille opp for hverandre i mye større grad! Det hadde begge tjent på. Og det hadde både FFK og Stjernen tjent på.

Aristokraten har begynt å selge Stjernen-effekter i tillegg til FFK-effekter - veldig bra! Man får jo også tak i billetter til Stjernen-kamper på Aristokraten.

Én by - to lag!

Og til søndan slår vi Storhamar!

---------------------------

Vi røkkær aldri ner!


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 06 okt 05, 23:25
Jeg kommer ikke til å støtte opp om Stjernen desverre.. Her i gårn er det bare fotball

Bever

Juniorspiller

Ble medlem: 14 apr 04
Innlegg: 141

Lagt til: 09 okt 05, 13:45
Er ikke veldig fotball gærn jeg,men jeg har ses kort på stadion og synger allt jeg kan på alle kampene.Hadde flere av de plankh folka gjort det i hallen hadde det vært rått!!


FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 09 okt 05, 14:26
Hva med de da som ikke vil være med å støtte Stjernen?

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!


Bever

Juniorspiller

Ble medlem: 14 apr 04
Innlegg: 141

Lagt til: 10 okt 05, 16:56
Tror du alle 12000 i klanen er på hockey kamper eller??

Han mener bare at det hadde vært moro om flere i plankhaugen hadde tatt seg en tur i hallen!
Og det hadde det også....

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 10 okt 05, 23:48
Det morsomste hadde vært et samarbeid mellom beavers og plankehaugen. Fredrikstad Supporterunion er drømmen. Kanskje ikke det navnet, men dere skjønner vel poenget.

---------------------------

Plankehaugen avd kr.sand!!!


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 11 okt 05, 19:41
hva med å få et eget stjernen forum her også? det diskuteres jo litt om stjernen her fra før av?

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 18 nov 05, 20:48

Et tett og godt samarbeid mellom "plankene" og "beverne" hadde vel alle vært tjent med! Kanskje noe som kunne vært tatt opp melom styre og stell i de forskjellige supporterklanene.. Hvis ikke jeg er helt på viddene, så tror jeg at det er en del personer som gjør en jobb på matchene for begge lag?

Jeg har sesongkort både på Stadion og i hallen, men er kun medlem av Plankehaugen.. Kanskje på tide å gjøre noe med det?

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 18 nov 05, 20:59

alle er hjertelig velkommne til å melde seg inn i beavers selvsagtbare å komme er ikke så farlig hehe vi biter ikke hardt

ser for meg et samarbeid mellom beavers og plankehaugen ,med hele hallen med syngende stående supportere, tenkt deg det trøkket hele plankehaugen i hallen. får ikke bedre synge forhold vettu

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 18 nov 05, 21:03

Det der høres ikke mindre enn magisk ut! Noe må uansett skje i Stjernehallen, for der er det ikke mye "trøkk" om dagen desverre, selv om beverne gjør sitt beste... Et eller annet må gjøres for å få folk til å møte opp, men det er en annen diskusjon..

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 18 nov 05, 21:21
Opprinnelig postet av danieltr

Det der høres ikke mindre enn magisk ut! Noe må uansett skje i Stjernehallen, for der er det ikke mye "trøkk" om dagen desverre, selv om beverne gjør sitt beste... Et eller annet må gjøres for å få folk til å møte opp, men det er en annen diskusjon..


Litt av grunnen til at det foreløpig er litt labert i hallen er vel at det i hockey er selve sluttspillet som gjelder. En annen faktor som kanskje veier enda tyngre er det tette kampprogrammet, nå i starten har det vel vært opp til 3 hjemmekamper i samme uke. Er ikke lett å dra fulle hus da.

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 18 nov 05, 21:27

Starta en ny tråd jeg.. Si din mening!

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 18 nov 05, 22:05
ja noe må gjøres,  beavers sender jo buss til bortekamper med FFK , plankehaugen kunne jo kanskje prøvd å sette opp en buss en gang til en bortekamp med stjernen? bare et forslag.  hadde vært en fin anledning i kvart finaler og eventuelle semifinaler ?

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 nov 05, 13:06
Jeg kan si hvorfor jeg ikke kommer. Det er altfor mange kamper. Holder med at det er 2 i uka. Bonuskampene må fjernes. Og så er det ikke noe moro når det er et lag som dominerer serien ( sånn som Storhamar gjør nå, og VIF tidligere ). Så man kan si at jeg er en som sitter på gjerdet og venter.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340