Red Beavers & Plankehaugen, FFK & Stjernen
VIF har ett topplag i hockey og ett i fotball - det samme har man i Fredrikstad. På Vålerenga så har man også fått til at Klanen støtter opp om både hockey og fotball. Hvorfor får vi ikke til det i Fredrikstad? Red B og Plankehøvven burde stille opp for hverandre i mye større grad! Det hadde begge tjent på. Og det hadde både FFK og Stjernen tjent på.
Aristokraten har begynt å selge Stjernen-effekter i tillegg til FFK-effekter - veldig bra! Man får jo også tak i billetter til Stjernen-kamper på Aristokraten.
Én by - to lag!
Og til søndan slår vi Storhamar!
---------------------------
Vi røkkær aldri ner!
For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!
Han mener bare at det hadde vært moro om flere i plankhaugen hadde tatt seg en tur i hallen!
Og det hadde det også....
Plankehaugen avd kr.sand!!!
FFK, stjernen og liverpool for altid:)
Et tett og godt samarbeid mellom "plankene" og "beverne" hadde vel alle vært tjent med! Kanskje noe som kunne vært tatt opp melom styre og stell i de forskjellige supporterklanene.. Hvis ikke jeg er helt på viddene, så tror jeg at det er en del personer som gjør en jobb på matchene for begge lag?
Jeg har sesongkort både på Stadion og i hallen, men er kun medlem av Plankehaugen.. Kanskje på tide å gjøre noe med det?
"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?
-Ullo
alle er hjertelig velkommne til å melde seg inn i beavers selvsagtbare å komme er ikke så farlig hehe vi biter ikke hardt
ser for meg et samarbeid mellom beavers og plankehaugen ,med hele hallen med syngende stående supportere, tenkt deg det trøkket hele plankehaugen i hallen. får ikke bedre synge forhold vettu
Det der høres ikke mindre enn magisk ut! Noe må uansett skje i Stjernehallen, for der er det ikke mye "trøkk" om dagen desverre, selv om beverne gjør sitt beste... Et eller annet må gjøres for å få folk til å møte opp, men det er en annen diskusjon..
"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
-Ullo
Opprinnelig postet av danieltr
Det der høres ikke mindre enn magisk ut! Noe må uansett skje i Stjernehallen, for der er det ikke mye "trøkk" om dagen desverre, selv om beverne gjør sitt beste... Et eller annet må gjøres for å få folk til å møte opp, men det er en annen diskusjon..
Litt av grunnen til at det foreløpig er litt labert i hallen er vel at det i hockey er selve sluttspillet som gjelder. En annen faktor som kanskje veier enda tyngre er det tette kampprogrammet, nå i starten har det vel vært opp til 3 hjemmekamper i samme uke. Er ikke lett å dra fulle hus da.
Starta en ny tråd jeg.. Si din mening!
-Ullo
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914