Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvor mange poeng har vi etter 22 kamper?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

moxi

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 03

Lagt til: 13 aug 03, 23:54
Vi står foran Hødd, Alta, Bærum og Ørn.
Jeg tror at vi om 4 kamper har 46 poeng og ligge på 2. plass.
Dessuten en solid målscore. Vi trenger noen 5-0 kamper igjen. Etter det har vi 2 nøkkelkamper hjemme. Hønefoss og Kamma. Vi taper ikke hjemme (lenger)
Elite neste år !!

---------------------------

moxi-V

FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 13 aug 03, 23:58
Tror det er helt esseniselt å fokusere på en kamp av gangen nå. Det er lett også for spillere å se på kampprogrammet å tenke at de fire-fem neste kampene bør man kunne vinne. Det er farlig å tenke sånn, det gjør noe med underbevisstheten og kan hindre en i å yte maksimalt.

Det er selvsagt en klisje å si at man skal ta en kamp av gangen, men det er pokkers viktig også. Men en ting er å si det, noe annet er å være mentalt forberedt på det.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 14 aug 03, 00:04
Vi burde ta 12 poeng de fire neste kampene, men som Costanza sier, det er viktig å holde fokus på en kamp av gangen.. Likevel liker jeg optimistiske tanker, og jeg har stor tro på at vi tar 12 poeng i de fire neste :ffk:

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

moxi

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 03

Lagt til: 14 aug 03, 00:05
Costanza, dette er en tipekonkurranse. Jeg tror Eggen får gutta til å konse på hver kamp, men her på nettet kan vi drømme litt. Jeg tåler ikke en Alta kamp til. At vi taper poeng i Haugesund og for noen av lagene rundt oss for så være, men de 5 i bunnen bør være 3 poengere nå. Det blir mye verre med 3 poeng mot Ørn o.l når det gjenstår 5 kamper, Der har vi en fordel. Kamma kan godt gå på tap de siste spilleomgangene mot de 5 på bånn. Moss borte er ikke sikker 3 p for oss.

moxi-V

FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914