Husk meg
Brukernavn
Passord

Fleip eller fakta ??

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03

Lagt til: 14 aug 03, 02:28
Leste i papirutgaven av demokraten at Plankehaugen ble "steinet" av måkeflokken.Er det riktig?
Jeg har ikke lest noe om det hverken her,vgd eller fb,men syns det er rart hvis demokraten trykker noe som ikke stemmer.Er det noen som var der og kan fortelle hva som hendte(hvis det var noe da)

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 14 aug 03, 02:37
Står noe om det på hjemmesidene til Plankehaugen. Vet ikke hvem som gjorde det eller om det var med hensikt eller ikke, virker det som.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 14 aug 03, 10:30
Så det var Roy A. Nilsen som fikk stein i hue, men den gutten kan å gjøre det litt ekstra ille, slik at damene biter på det!!
Du får gjøre jobben din nå Roy og forsvare Kongerike Norge!!

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!

Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 14 aug 03, 10:30
Men Roy klarte vel å dimme pga den steinen han....

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03

Lagt til: 14 aug 03, 10:48
Det kan vel ikke være spesielt vanskelig å skjønne at det var med HENSIKT når det blir kastet et par stener og et par flasker mot Plankehaugen? Hvor ofte pleier folk vanligvis å miste fire til dels farlige gjenstander helt tilfeldig ned fra tribunen? Den eller de som kastet ble ikke funnet igjen selvom de ble observert.

Lars Thoresen, stolt aristokrat

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 14 aug 03, 16:57
det var jo tydeligvis ikke måkeberget som sto bak dette fordi de sto på andre siden av banen, men folk som satt på hovedtribunen... slik oppførsel er rett og slett patetisk og barnslig, og jeg håper dette får konsekvenser for den/de det gjelder.. slikt hører ikke hjemme på en fotballbane! åssen hadde de i det hele tatt fått med seg flasker inn på stadion???

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03

Lagt til: 14 aug 03, 18:43
En teori om hvordan de hadde fått med seg flasker inn, var at flaskene hadde stått igjen fra dagen før da Vard Haugesund spilte kamp der... Jeg hadde med meg en veske inn som ingen sjekket overhodet, så den forklaringen finner jeg heller tvilsom. Det er forøvrig en gylden regel at man ikke plasserer to lags supportere slik at en gruppe kan kaste ting ned på den andre. Regner ikke med at man har hatt så store problemer med sittetribunepublikummet i Haugesund tidligere. Men de bør kanskje gjøre noe der, siden det sjelden er så mange tilskuere på kampene at det er nødvendig å bruke feltet nærmest bortesupporterne på hovedtribunen. Ville vært enkelt å gjennomføre og ville heller ikke kostet dem noe penger. På samme måte bør det være sperret av et område mellom hjemme- og bortesupportere i Klokkesvingen på Stadion, da det er sjelden man trenger å bruke hele Klokkesvingen for å få plass til alle.

Lars Thoresen, stolt aristokrat

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 14 aug 03, 22:20
selv om det blir en sperring mellom, hindrer vel ikke det for at man kan kaste flasker på hverandre for det??

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914