Lite nytt på sidene.
Er det tørke på FFK supporter.net???
Lite nytt stoff å lese. Skjer det ingenting eller er Harry lite villig til å komme med nye saker:confused:
Lite nytt stoff å lese. Skjer det ingenting eller er Harry lite villig til å komme med nye saker:confused:
---------------------------
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Dette har å gjøre med tre ting:
1) Jeg er i Trondheim og har enda ikke fått etablert meg med internett og det hele.
2) Det skjer ikke så mye med FFK for tiden.
3) SirMarl, Costanza og jeg er på flyttefot, samt vi jobber med videreutvikling av siden. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves :)
1) Jeg er i Trondheim og har enda ikke fått etablert meg med internett og det hele.
2) Det skjer ikke så mye med FFK for tiden.
3) SirMarl, Costanza og jeg er på flyttefot, samt vi jobber med videreutvikling av siden. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves :)
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Viktigste med sidene synes jeg er debattsidene og spillerkommentarer. Alt det andre stoffet dukker opp i de andre mediene jeg raser innom iløpet av en dag. Forøvrig morro at også spillerne annerkjenner disse sidene (Risholt). :cool:
Stadion på FMV!
Greit Holters.
Jeg regner med at du kommer igang igjen bare du får etablert deg ordentlig i Trondheim. Husk studiene!!!
Jeg regner med at du kommer igang igjen bare du får etablert deg ordentlig i Trondheim. Husk studiene!!!
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914