Husk meg
Brukernavn
Passord

laget mot hødd

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 15 aug 03, 23:46
hva synes dere om laguttaket til hødd-kampen folkens??

jeg mener steinar burde stått i mål, rett og slett fordi han er en bedre keeper enn rino. lars petter burde starte, petersen på benken... også skjønner jeg ikke hvorfor bjørnar plutselig er ute av laget.. ser ut som ikke eggen liker han etter at han giftet seg...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 15 aug 03, 23:51
Personlig er jeg meget fornøyd med uttaket. Ville nok helst sett Steinar Sørlie i mål, men det gjør ikke store forskjellen om Rino Hansen spiller.

Ellers er jeg meget fornøyd over at Stian Johnsen får sjansen på venstre kant. Også spennende med Welton Melo på høyre. Dette er en kamp vi trolig kommer til å styre, og vi kan få se mye morsomt offensivt med de to "vingene". Blir også spennende å se hvordan Håkan klarer seg sentralt, for jeg ser det gjerne som en fast løsning at han spiller der slik at Stian får ta over venstresiden igjen, og vi får litt bredde i spillet offensivt.

Også positiv til at Petersen får prøve seg på topp sammen med Ringberg. Det er helt naturlig og riktig å la ham få sjansen der, og på den måten er det også blitt frigjort plass til Melo på midten.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 16 aug 03, 19:40
Jeg synes også at laget er spennende.
Risholt er jo selvskreven på midtbanen og når han er tilbake synes jeg Helland bør flyttes ut på høyre kanten og la Melo starte på benken.
Stjerna på midten blir bra da han har en tendens til å trekke innover i banen og han kan derifra spille mange forløsende pasninger frem til Ringberg.
Synes det er litt merkelig med Rino i mål, men...... han klarer seg sikkert bra.

Synes vi har bra dekning på midten nå.
REserver til denne kamen er Watson som har vært meget god de siste kampene, Risholt ute med karante, Bjørnar som spiller med hjerte utafor skjorta. I tillegg så har vi LP på topp og kan trekke Petersen ned på midtbanen. Synes det ser ok ut jeg. Vi mangler kun backup i forsvaret nå som Fallay også er usikker/skadet.

12 poeng de neste 4 kampene før antatt bedre motstand. Da kan vi ha et lite forsprang og da blir det cup finale i hver kamp.Dette blir en spennende høst!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914