Bravo Melo!!
Endelig ser det ut til at Melo har funnet seg tilrette. Well done Melo!!!
Håper han får tillitt fremover, Melo representerer fotball som jeg ønsker å se på stadion!
Vi må være med å gi trygghet og ikke vende han ryggen hvis han skulle ha en miss eller tre. Dette er en spiller som kan brilliere i tippeligan hvis selvtillitten blir like stor som evnene!
Håper flere her inne verdsetter teknikk og finesser på banen!
:cool:
---------------------------
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Når han lærer seg den norske spillestilen enda bedre tror jeg nok han vil vise seg fra en enda bedre side!
Les reglene for dette forumet!
NB! Pkt 9: "• FFKSupporter.net’s debattforum er et forum for meninger, ikke markedsføring, og skal derfor kun brukes p
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
og ikke se på hjemmesidene til ffk.. de stemmer ikke..
eller du kan jo spørre...
Les reglene for dette forumet!
NB! Pkt 9: "• FFKSupporter.net’s debattforum er et forum for meninger, ikke markedsføring, og skal derfor kun brukes p
Opprinnelig postet av javell
Nei.. men så lær deg portugisisk da.. å let litt på nette etter denne mannen.. så finner du det samme som jeg ..
Søk på google "welton mello", 1 treff
"welton melo" ca 179 treff?
ProplayerManagement, managementet til Melo og Trevor Perea (som vi husker prøvespilte for FFK i vinter og spiller for Columbus i Major League Soccer, på utlån fra Cinncinatti) bør vel vite hvordan han skriver navnet, og de skriver Melo!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914