Husk meg
Brukernavn
Passord

Kampen i går...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 18 aug 03, 11:19
...synes jeg personlig var et bevis på at at Roger R ikke er alfa og Omega for FFK sin eksistens. Jeg hade faktisk ikke trodd at Eggen skulle velge Sõder i den rollen han gjorde, men jeg lot meg absolutt imponere av det jeg så, og vil derfor komme med følgende påstand: Det betyr ikke slutten dersom Roger R ikke signerer ny kontrakt med FFK.

Håper selvsagt at han signerer, og det fort som F..., begynner å bli litt lei av uthalinga, men poenget er, FFK har flere spillere som kan gå inn i rollen og gjøre en god jobb...

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 18 aug 03, 14:36
Helt klart at Risholt ikke ville gjort mye fra eller til i går, men mot hardere motstand, holder jeg en liten knapp på Risholt som viktigste spiller.

Håper at vi får se mer av Söderstjerna som indreløper, det var virkelig moro. Kunne kanskje ha spilt litt mer på Stian, som ble gående uten for mye å gjøre offensivt...

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

jonny28

Juniorspiller
Ble medlem: 22 apr 03

Lagt til: 18 aug 03, 14:53
Haqr sagt det før, ffk er ett lag, ikke enkeltspillere,

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 18 aug 03, 20:21
Selvsagt er FFK et lag,men på det laget er det ikke tvil hos meg hvem som holder høyest nivå.RR

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"

moxi

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 03

Lagt til: 18 aug 03, 21:18
Endret: 18 aug 03, 21:19
Det er mange som har mast om å få se Stjerna sentralt. I går viste han hvor han bør spille. I spann med Risholdt. Det eneste som manglet i går var baller på Stian, men han Stian må ta litt skylda sjøl. Enten trekker ham innover, eller hjemmer seg bak indreløper på Hødd opp mot backen. Får ikke utnyttet nok rom på venstre. Men sånn har det vært i hele år. Stjerna har også vært sulteforet med baller på venstre flanke. FFK spiller jo 75% besittelse på høyre sida i hver kamp !! Ellers en god kamp i ett viktig og vanskelig oppgjør.

moxi-V

FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914