Spørsmål ang. bruk av logoer...
Er endel på andre forums.. Spill forums osv.. Lurte bare på om det er tilatt og bruke den FFF Supporter.net banneren som "signatur" på andre forums etc.
:confused:
:confused:
kan ikke se noe negativt i det, er jo reklame for siden det ;)
---------------------------
Utvikler og Medeier.
he, he, for all del; Kjør på! ;)
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Egentlig bør du spørre Demokraten og kanskje også FB, da det med 100% sikkerhet er Demokraten som har opphavsretten hvertfall til bildet av Glenn "Glitter" til høyre. Det andre bildet vet jeg ikke hvem ffksupporter.net har tatt fra, men Demokraten eller FB er vel et hett tips der også.
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Bildet til venstre har jeg nok tatt selv Lars, så håper ikke du satte alt for mange kroner på det tipset....
Bildet til høyre aner jeg ikke hvem som eier. Fikk det av javell den gangen jeg og morten lagde denne siden til Plankehaugen, men dere ikke ville ha den. :)
Banneren vil uansett bli byttet ut på den nye siden med bilder som vi på FFKSupporter.net har tatt.
Uansett så er det snakke om at han skal bruke banneren som signatur, slik som du har "Lars Thoresen, stolt artistokrat", så ikke vær så voldsomt politisk korrekt herr Thoresen. Det er ikke akkurat snakk om kommersiell gevinst her...
Bildet til høyre aner jeg ikke hvem som eier. Fikk det av javell den gangen jeg og morten lagde denne siden til Plankehaugen, men dere ikke ville ha den. :)
Banneren vil uansett bli byttet ut på den nye siden med bilder som vi på FFKSupporter.net har tatt.
Uansett så er det snakke om at han skal bruke banneren som signatur, slik som du har "Lars Thoresen, stolt artistokrat", så ikke vær så voldsomt politisk korrekt herr Thoresen. Det er ikke akkurat snakk om kommersiell gevinst her...
Ansvarlig redaktør
Hmm.. Ble litt usikker her nå, MHT Lars sitt innlegg. Dere kan se hvordan jeg bruker det HER. Gi meg feedbacks på om det er ok eller ikke.
Bare bruk det du. Det der er helt uskyldig, og ok reklame for oss. Uansett så er det nok vi som hadde fått smellen fra Demokraten, hvis det er de som eier dette bildet. De har enda ikke tatt kontakt med oss om at vi skal fjerne det, og jeg tviler ikke et eneste sekund på at noen som jobber i Demokraten har vært innom siden.
Jo, og en ting til... Velkommen til forumet! :)
Jo, og en ting til... Velkommen til forumet! :)
Ansvarlig redaktør
Hehe.
Ta det helt med ro. Det er snakk om en signatur her... Hvis folk skulle begynne å forsvare opphavsretten sin til bilder i signaturer på diskusjonsforumer, hadde rettssystemet fått mye å gjøre...
Ta det helt med ro. Det er snakk om en signatur her... Hvis folk skulle begynne å forsvare opphavsretten sin til bilder i signaturer på diskusjonsforumer, hadde rettssystemet fått mye å gjøre...
Opprinnelig postet av trigz
Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.
De fleste nettsider innen idretten er å regne som informasjons sider, og derfor ikke copyrightet. Det er maaange som skriver "copyright bla bla bla" men det er ytterst få som virkelig har det.
Men, "nettiketten" sier jo at du skal spørre, og det har du gjort.
Kilde er også påkrevet. Jeg mener å ha lest at i realiteten kan jeg ta de bildene jeg vil fra en informasjonsside (ikke kommersiell) og klistre inn på mine sider, så lenge jeg skriver:
Bilde: ffksupporter.net
f-b og demokraten er kommersielle aviser, og de vil gjerne ha betalt..
Men, "nettiketten" sier jo at du skal spørre, og det har du gjort.
Kilde er også påkrevet. Jeg mener å ha lest at i realiteten kan jeg ta de bildene jeg vil fra en informasjonsside (ikke kommersiell) og klistre inn på mine sider, så lenge jeg skriver:
Bilde: ffksupporter.net
f-b og demokraten er kommersielle aviser, og de vil gjerne ha betalt..
#18™
Må jo få lov til å skremme litt:cool: Tror neppe det er noen som bryr seg med om noen bruker bilder, logoer etc. fra en nettside som signatur i et forum. Er jo som regel god reklame det. Hadde nok reagert om noen hadde brukt Plankehaugens logo som signatur i et forum for nynazister eller noe i den stilen, men i et fotballforum: Bruk i vei!
Og sidene deres ville vi gjerne hatt "Holters", hvis tilbudet hadde kommet tidligere. "Javell" bæsjet bokstavelig talt midt på leggen da han var så "flink" å ordne sider til Plankehaugen etter at vi hadde inngått en sponsoravtale med WebComputing. Han gikk rett og slett bak ryggen på begge parter og skapte ikke så rent lite hodebry for oss... Men alt i alt så tror jeg ikke det er så dumt med tre sider til klubbens ære; konkurranse fører til bedre sider. Klubben har jo skjerpet oppdateringene på sine sider voldsomt den siste tiden.
Og sidene deres ville vi gjerne hatt "Holters", hvis tilbudet hadde kommet tidligere. "Javell" bæsjet bokstavelig talt midt på leggen da han var så "flink" å ordne sider til Plankehaugen etter at vi hadde inngått en sponsoravtale med WebComputing. Han gikk rett og slett bak ryggen på begge parter og skapte ikke så rent lite hodebry for oss... Men alt i alt så tror jeg ikke det er så dumt med tre sider til klubbens ære; konkurranse fører til bedre sider. Klubben har jo skjerpet oppdateringene på sine sider voldsomt den siste tiden.
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914