Se ungguttene fra Costa Rica på Eurosport
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 23 aug 03, 12:47
Endret: 23 aug 03, 12:50
Klokken 13:00 er det fotball fra U17 VM i Finland på Eurosport! I følge f-b spiller trolig Jose Garro med nummer 20 på ryggen, mens Gherland McDonald har draktnummer 9.
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Ble medlem: 27 apr 03
Lagt til: 23 aug 03, 16:03
Noen som så kampen? Hvordan spilte de to da?
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Lagt til: 23 aug 03, 19:24
Jeg hadde veldig lyst, men måtte prioritere søvn. Noen rapporter?
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ble medlem: 30 mar 03
Lagt til: 23 aug 03, 20:06
Så 20 minutter og nummer 20 hadde lite å by på av int. de minuttene..Spilte dog mot et godt org.colombia..
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Lagt til: 23 aug 03, 21:48
Jeg så første omgang før strømmen gikk, og verken Garro eller McDonald klarte å utrette noe spesielt. Det skal vel sies at Columbia var hakket bedre.
Ansvarlig redaktør
Ble medlem: 03 jun 03
Lagt til: 24 aug 03, 01:07
høres ikke ut som det er noen vits i å hente dem da... la oss satse på lokale unggutter i stedet!!! er heller aldri gunstig å hente folk fra andre land, da det ofte tar lang tid å tilpasse seg med språk, kultur, fotballfilosofi osv...
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Lagt til: 24 aug 03, 02:28
Dette var EN kamp ajg... EN KAMP!!!! EEEEEEEEEEEN KAMP! _NÅR_ skal du lære deg det?!?
Ansvarlig redaktør
Ble medlem: 24 mar 03
Lagt til: 24 aug 03, 13:20
Haha, AJG, nå begynner det å bli litt for dumt altså...Vi snakker her om gutter som spilte i kvartfinlen i u-17 vm. I tillegg har de gjort seg meget bemerket gjennom mesterskapet. Med andre ord, er de blant verdens beste 17 åringer! Men klart, når de ikke klarte å utrette noe mot et MYE bedre colombia lag, så er de ikke noe å satse på...
Opprinnelig postet av trigz
Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.
Lagt til: 24 aug 03, 17:23
fy f... for noen tapere flere av dere her er.. her er alle i hundre og roser spillerne opp i skyene, og til fredagen skal vi se dem herje på TV`en!!! hva får vi; jo to spillere som ikke gjør en dritt ut av seg og ikke viser klasse over hodet!!! da er det greit for dere som har null i kritisk evne til å bare si; det var en kamp, de er myyyyeeeee bedre enn det de viste der (har noen av dere noe grunnlag til å si det,har noen sett dem noen andre ganger??!), og motstanden var så god!!! motstanden var noen 17-åringer fra colombia, og jeg tror alle lagene i 1.div ville knust dem.... greit nok å tenke på framtida, men vi har noe som heter byprosjektet, og når ikke spillerne kan gå inn på laget på mange år enda blir det for dumt å satse på disse når man skal hente forsterkninger for å rykke opp!!!!!!!!
Lagt til: 24 aug 03, 17:30
Endret: 24 aug 03, 17:44
Et slikt innlegg til ajg, og du blir utestengt fra forumet i en måned. Nå får du ta deg sammen. Hvis du ikke klare å argumentere seriøst for ditt syn, har du ingen ting på dette forumet å gjøre.
Disse spillerne skulle IKKE bli hentet for å forsterke 1-11`eren, men som juniorspillere med tanke på fremtiden. Om 1. divisjonslagene hadde slått et u-17 lag har ingen ting med saken å gjøre.
Gang på gang ter du deg som en bedreviter og forhåndsdømmer alt som er. Du må lære deg å lytte til andre, og la folk få en sjanse til å bevise at innehar kvaliteter.
Ansvarlig redaktør
Ble medlem: 01 jun 03
Lagt til: 24 aug 03, 21:02
Tror neppe agj noen gang blir talentspeider , men bedreviter er han.
Ingen spillere er større enn sin klubb selv om jeg er ganske stor.
Ble medlem: 24 mar 03
Lagt til: 24 aug 03, 22:22
:ffk:
Det handler om kunne å ha et nyansert syn på ting og det å kunne se utover sin egen nesetipp. Begge deler er evner du desverre ikke innehar, AJG.
Jeg har slett ikke argumentert for at disse spillerne er så mye bedre enn det de viste i denne kampen. Men faktum er at det vil være idioti å glemme to spillere på grunnlag av en svak kamp.
I tillegg vil jeg påpeke at de ferreste av FFKs juniorer nok ville kommet med i noe VM for 17 åringer..Derfor er det overveiende sannsynlig at disse faktisk er store talenter.
Opprinnelig postet av trigz
Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.
Lagt til: 24 aug 03, 22:38
OK, det er greit... jeg trekker meg herved fra forumet. takk.
Ble medlem: 27 apr 03
Lagt til: 25 aug 03, 11:00
Vi snakker om to spillere som utmerker seg i u17 vm, at man ikke skjønner at de innehar kvaliteter og kan utvikle seg til å bli gode spillere er ganske så uforståelig, spør du meg :confused:
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
06/10/2024 22:02 | 2001f914