Låsing av innlegg
Startet en tråd hvor jeg stilte et spørsmål om en hendelse. Denne ble stengt på grunn av at man ikke ville ha rykter her inne. Har lest hundrevis av tråder nå, og 99% av dem inneholder rykter som ikke den som hevder dette kan forsvare på noen som helst måte. Har sendt melding til moderator om dette, ikke fått svar til tross for at selvsamme moderator har svart på flere tråder, ergo er han pålogget. All den tid jeg faktisk ikke spredde noen rykter, men stilte et spørsmål, ble tråden låst. Kan heller ikke se, om det virkelig hadde vært ryktespreding, at denne skulle vært noe verre enn at folk sitter og sprer rykter angående Dagfinn Enerlys helsetilstand, er det noen tråder som skulle vært stoppet er det vel disse, i det minste når han selv har sagt at han vil styre utgående informsjon selv. Disse står da frem (for meg) som totalt respektløse ovenfor en alvorlig skadd manns ønsker, noe som må sies å være mye mer alvorlig. Håper moderator gidder å svare meg nå!
---------------------------
-Her Var Det Glatt, Gett-
Hei,
Jeg glemte å svare på din personlige melding, men så den også ganske nettopp.
Det er jo forskjellige typer av rykter. F.eks. vil et rykte om at en gitt fotballspiller kan være aktuell for FFK, om en spiller er skadet o.l. ikke være av den typen rykte det vil være galt å skrive om i forumet.
Men når det gjelder rykter om mer personlige forhold, eller i dette tilfellet grove rykter som har oppstått rundt en enkeltspiller, så hører ikke det hjemme her. Du skrev i den tråden du refererer til at du hadde hørt noen rykter om dette og stilte spørsmål om noen har hørt det samme. Dette er jo indirekte spredning av et rykte. Vi valgte derfor å svare på spørsmålet og legge ballen død der og da.
Når det gjelder Enerly-saken så har jeg rett og slett ikke hatt kapasitet til å lese alle innleggene, men det jeg har ikke sett at det ligger noe ute nå som ikke burde ligget ute.
Jeg glemte å svare på din personlige melding, men så den også ganske nettopp.
Det er jo forskjellige typer av rykter. F.eks. vil et rykte om at en gitt fotballspiller kan være aktuell for FFK, om en spiller er skadet o.l. ikke være av den typen rykte det vil være galt å skrive om i forumet.
Men når det gjelder rykter om mer personlige forhold, eller i dette tilfellet grove rykter som har oppstått rundt en enkeltspiller, så hører ikke det hjemme her. Du skrev i den tråden du refererer til at du hadde hørt noen rykter om dette og stilte spørsmål om noen har hørt det samme. Dette er jo indirekte spredning av et rykte. Vi valgte derfor å svare på spørsmålet og legge ballen død der og da.
Når det gjelder Enerly-saken så har jeg rett og slett ikke hatt kapasitet til å lese alle innleggene, men det jeg har ikke sett at det ligger noe ute nå som ikke burde ligget ute.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Greit nok det, mente bare at det var et spørsmål og ikke en mening om å spre et rykte. Har også fått avkreftet dette av pålitelige kilder. Takk for svar.
-Her Var Det Glatt, Gett-
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23