Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva skal vi med en liten tekniker av en spiss

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 24 aug 03, 18:22
Når det endelig har begynt å løsne for Melo!!! :D

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 24 aug 03, 18:30
...og sakte men sikkert begynner nok alle folka på tribunen som har bestemt seg for at Melo er en flopp og elendig, kanskje å endre mening?

Har selv hele veien hatt stor tro på Melo etter at jeg så han i aksjon for første gang. Det bor MYE i han, og synes det er pinlig å høre at publikum gang på gang snakker dritt om han på tribunen.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 24 aug 03, 18:34
Det tok litt tid får gresset ble skikkelig grønt, og melo ble halvt nordmann, men endelig har det begynt å løsne.

Vi har jo hele tiden hevdet at potensialet i Melo var enormt mye større enn hos Hansen, og endelig ser det ut som om Melo får ut sitt potensiale.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 24 aug 03, 19:13
Endelig visre Melo hva han kan, 2 mål, foreløpig, sier litt, og nå kan man vel kanskje ikke skylde på underlaget heller, for tro meg, Idrettsparken i Alta er et tilnærma potetjorde..

Uansett, jeg er foreløpig en glad kar som gjetter på 2 mål til til Guttane... Det blir 4-1 eller 4-2, mulig Alta får et trøstemål til...

:ffk::ffk::ffk:

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 24 aug 03, 20:03
Gleder meg til fortsettelsen, nå er Melo i gang :D

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 26 aug 03, 18:30
Undertegnede var en av dem som karakteriserte han som en flopp, og fortsetter han slik han har spillt i de 2 siste kampene, så kan man vel si at jeg tok skammelig feil, og det håper jeg virkelig at jeg gjør i dette tilfelle. En av de største forandringene er jo faktisk det defensive arbeidet han utfører nå. Når han også scorær mål, noen fantastiske sådanne, ja se da legger jeg meg ned i nesegrus beundring.
Når det er sagt må jo mannen prestere i mer enn 2 av 30 kamper for å karakteriseres som en suksess. La oss håpe at han avslutter sesongen godt nok til å bli tilbudt opprettholdelse av kontrakten, for så å sette sitt preg på eliteserien neste år:D

Macka fra start!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914