Gleder meg til søndag!!
Ham-Kam møter Raufoss borte.. Selv om Kamma bare har ett bortetap i år, tror jeg ikke de klarer å få med seg poeng mot et Raufoss-lag i virkelig god form (7-2 mot Start i Kristiansand er imponerende)...
Hønefoss har også bortekamp til helga, de møter et annet formlag, Oslo Øst.. Normalt sett skal jo dette være tre poeng til Hønefoss, men Oslo Øst har virkelig innsett at de må ta poeng for å holde seg i 1.divisjon. Virker som rotet i klubben har roet seg litt, seier over start og uavgjort mot Ham-Kam i de to siste er imponerende, så jeg tror ikke Hønefoss tar med seg alle tre poengene, uavgjort mener jeg det er lov å håpe på :ffk:
Dermed vil førstkommende runde være virkelig "innbringende" for ffks del, vi vil kanskje ta steget opp på andreplassen? Gleder meg som en unge...
:ffk: STÅ PÅ FFK :ffk:
---------------------------
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Når det gjelder Hønefoss så tror jeg nok at de klarer å ta med seg 3 poeng hjem fra oslo, uten at jeg er villig til å sette altfor mange penger på det :)
Men det viktigste er jo at FFK gjør jobben selv! Da tror jeg vi har gode muligheter til å klatre opp på 2.plass. Gjenstår bare å få seg fri fra jobben nå, så jeg får med meg moroa også!
Tror også Hønefoss tar Oslo Øst - men også at vi tar Ørn Horten - igjen.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
En ærlig FFK supporter!
Vi skal i de tre siste kampene møte:
Strømsgodset (B)
- Alle vet at dette blir ekstremt vanskelig. Tror Godset blir et solid høstlag som vil revansjere den elendige vårsesongen, fordi de ER faktisk av de beste lagene i divisjonen.
Moss (B)
- Moss ønsker garantert revansj etter tapet på Stadion. Lokalderby som lever sitt eget liv. Blir utrolig vanskelig, og både ledere, spillere og publikum i Moss gjør nok hva som helst for å stikke kjepper i hjulene for FFK-opprykk. Kanskje har Moss også selv kniven på strupen og MÅ vinne her for å unngå nedrykk.
Oslo Øst (H)
- På papiret enkel kamp, er det her lett å si. Men det er ikke usannsynlig at Oslo Øst her er avhengig av poeng for å overleve. Og det er kjent sak at bunnlagene plutselig får uante krefter på tampen og tar overraskende poeng. Vi får heller krysse fingrene for at de er fortapt på dette stadiet.
Hva med motstanderne?
Ham Kam møter i de tre siste kampene Skeid (B), Haugesund (H) og Alta (B). Dette er tre lag som sannsynligvis ikke har noe som helst å spille for på dette stadiet. De to første havner midt på tabellen, mens Alta ligger sist uten mulighet for å berge plassen.
Hønefoss møter i de tre siste: Moss (B), Skeid (H), Haugesund (B). De to siste lagene har som nevnt neppe noe å spille for, så vi får håpe på Moss faktisk. Kanskje har ikke de heller noe å spille for, men bør på en god dag kunne ta poeng fra Hønefoss.
Raufoss har vel de vanskeligste kampene i de tre siste: MK (B), Sandefjord (H) og Godset (B). Når det er sagt så er dette tre lag som trolig heller ikke har noe å spille for annet enn tabellplasseringer midt på tabellen...
Dette BLIR spennende.
Men det er ganske sikkert at enten Moss eller Oslo-Øst spiller for å overleve når FFK møter de.
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Jeg tror alt ender slik: Moss må spille for å overleve, det tror jeg ikke Oslo Øst må. Tror ikke laget klarer seg i årets divisjon. Jeg tipper FFK tar andreplassen på bekostning av Hønefoss som taper/får uavgjort borte mot Haugesund. Kamma vinner avdelingen, uten at det bryr meg så ille. :D Forøvrig tror jeg Alta, Ørn, Oslo Øst og Moss/Bærum rykker ned..
Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Raufoss blir veldig sterke ser det ut til. Vi får være glad vi er ferdig med dem, og at vi har Hønefoss hjemme, det blir nok en nøkkelkamp.
Ser frem til en vannvittig spennende innspurt, forhåpentligvis er vi med helt til the bitter of it!!!
Macka fra start!
Vi vinner mot moss og rykker direkte opp .. og moss ned ..
el.. for østfold sin del det blir 2-2 og moss klarer seg og vi kommer på kvalikk å vinner den self .. he:ffk:he
1 plass. 2005
Vi taper mot Raufoss, slår Hønefoss hjemme og taper mot Kamma!! Vi slår dere
Dere slår Kamma og Hønefoss!! Og pga vårs får dere 2. plassen på målforskjell!!
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914