Lars Petter Hansen til Kvik?
Er svensken Watson? Det er vel ikke så mange svensker i "på høyt nivå" å velge mellom hvis man tenker på overgang til 2.div?
---------------------------
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Håper ikke det er noen av dem. Lars Petter har jeg fortsatt stor tru på, og det samme med Watson.
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
Harry Hansen uttaler til Radio Fredrikstad at han ikke utelukker at det vil forsvinne flere spillere fra troppen før fristen for overgangsvinduet 1. september.
Dette for å få plass til nye spillere
Dette for å få plass til nye spillere
synd hvis watson skulle forsvinne, men det ligger vel litt i kortene. kontrakta går vel ut nå, og eggen har vel tidligere sagt at han ikke er med i framtidsplanene. (ingen kilder, kun noe jeg mener å huske)
når det gjelder hansen så tror jeg ikke eggen lar han gå denne sesongen hvis ikke han får inn en etablert spisstype. selv om vi nå har to spisser i slag, så er det ganske tynt befolka hvis melo eller ringberg blir skada.
min mening: la hansen dra og sats på to nye år med watson.
når det gjelder hansen så tror jeg ikke eggen lar han gå denne sesongen hvis ikke han får inn en etablert spisstype. selv om vi nå har to spisser i slag, så er det ganske tynt befolka hvis melo eller ringberg blir skada.
min mening: la hansen dra og sats på to nye år med watson.
med ffk til champions league!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914