FFK vil hente stortalent fra Moss...
Virker som FFK bruker en del ressurser på yngre spillere som hovedsaklig vil styrke juniorlaget og kanskje FFK2 på kortsikt, men forhåpentligvis a-stallen på lang sikt. Nå venter vi bare på et par navn som også kan styrke a-laget umiddelbart, så blir alt bra :)
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Synes det er trist hvis FFK lopper Moss for det som er av talent, men med den tafatte ledelsen på melløs er det jo slett ikke rart at man prøver seg.
Tore Jobs: Jag rear ut min sjãl, ALLT SKA BORT!!
Fredrikstad vil ha Steffen Lilleng. Moss liker det dårlig og blir frustrert.
-Dette er en uting at FFK går etter våre yngre spillere, men det er tydelig deres policy, sier en frustrert Moss-leder Knut Evensen til henvendelsen fra plankebyen på G17 landslagsspilleren til Moss.
Steffen spiller på junior-og rekruttlaget til Moss og har således ingen kontrakt med Moss. Dermed kan ikke de gulsorte nekte FFK å pratemed den lovende spilleren, men allerede før henvendelsen kom på Lilleng fikk spilleren et kontraktforslag som vil gi ham en læringplass i årets A-stall.
-Vi er nødt til¨å være på vakt med være landsspillere fremover, sier Evensen.
-Jeg har snakket med begge klubbene og skal snart bestemme meg. utover det har jeg ingen kommentar, sier spilleren
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Opprinnelig postet av Topscorer
Jan Rafn er sur over at FFK nå prøver å gjøre det Moss har gjort i mange år. La meg nevne Atle Kristoffersen, Hansi Ramberg, Per Morten Kristiansen, Kristian Østli og Jørgen Pettersen.Hvor kom de fra? Jo fra FFK!! I tillegg gikk de inn å skaffet seg samarbeidsavtale med en haug med klubber i Østfold, deri blandt Selbak og Østsiden og Lisleby Da hentet de Simen Brenne, Magnus Amundsen og Magnus Riis. Så Jan Rafn Du bør holde kjeften din og slutte å grine.
- En god dag til deg også!
Det gror godt i Moss og dette er starten på en ny storhets tid!!
På den tiden var det også div forskjell på laga!!
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
MOSS har ved flere anledninger gått rett på FFK og plukket spillere. Jeg nevner noen. Du husker sikkert Atle Kristoffersen, Hansi Ramberg, Kristian Østli, Per Morten Kristiansen og Jørgen Pettersen. Jørgen var jr.spiller, PMK var jr.spiller. At det akkurat nå ikke er div.forskjell får så være. Det er hverfall stor kvalitets forskjell. Div. forskjellen får vi vente med til året. Da er vi i tippeligaen og dere i 2 div. Fy fa.. for en deilig tanke...
FFK knuser ALL motstand!! :)
Per M og Jørgen ville jo faan ikke FFK ha!
Ramberg har dere fått tellbake!!
Østli fikk dere muligheten å få tellbake men takka nei!!
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Du skriver tøv. Kristian Østli og Ramberg var skada og hadde vært det jæ....g lenge. Ramberg er skada ennå. Vi har aldri sagt at i ikke ville ha PM og Jørgen, så vri ikke på virkeligheten Hjælmen. Få av deg hjelmen og trekk inn litt luft før du prekær.
Les reglene for dette forumet!
NB! Pkt 9: "• FFKSupporter.net’s debattforum er et forum for meninger, ikke markedsføring, og skal derfor kun brukes p
"Krangelen" mellom KTE og MFK har jeg en viss forståelse for, men at vi skal gidde å bruke dette forumet til barnsligheter, BØR vi holde oss for gode til. Skjønner godt at det er frustrasjon i MFK. Det beste for MFK er å bytte ut Tangen & Co.
Ledelsen beviser jo sin udugelighet ved å bli furtne pga at FFK snakker med juniorene. Gjør heller som KTE sier, legg ting til rettte for de, så blir de!
Stadion på FMV!
Stadion på FMV!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914