Husk meg
Brukernavn
Passord

RBK ut av CL. Kommer det kanskje noen allikevel

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 27 aug 03, 19:54
Nå som RBK røk ut av CL kan vi jo puste lettet ut med hensyn på Trondsen.
Men nå må vel RBK plutselig begynne å tenke på økonomien, hvis de ikke skal drive med underskudd. Kanskje det kan komme en spiller eller to allikevel?

Kan vi håpe på Storflor, OI Olsen eller Enerly?

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 27 aug 03, 19:58
RBK har ikke budsjettert med CL-spill, så de slipper nok bekymre seg med tanke på økonomien, dessuten kan UEFA-Cup spill også være meget innbringende.

Dessuten har RBK ved Rune Bratseth gjort det klart at de ikke slipper noen spillere nå, foruten muligens Tor Erik Moen som er aktuell å låne bort til en 1. divisisjonsklubb.

Storflor, Olsen og Enerly blir garantert i RBK. Husk at RBK også trenger en slagkraftig stall når de skal ut i UEFA-cupen.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 27 aug 03, 19:58
Etter å ha sett et par kamper på Lerkendal, så tror jeg vi glatt kan glemme Enerly. Han er aaaltfor god til å dra til Fredrikstad. Jeg hadde mer enn gjerne sett ham her, men tror det er lite realistisk. Han var jo hele angrepet til RBK mot Deportivo, og når han ble skadet datt alt sammen.

Hver eneste heading fra Karadas kom etter innlegg fra Enerly.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03

Lagt til: 27 aug 03, 20:05
Jeg håper og tror faktisk at Enerly aldri kommer til å spille for FFK. Han skrev jo i sin tid under 7 års kontrakt med Moss, men fikk et tilbud han ikke kunne si nei til. Enerly vil ikke bli noen judas!

kall meg gjerne naiv!

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Lagt til: 27 aug 03, 21:52
Øy, Holters! "aaalt for god til å dra til Fredrikstad"? Nå tror jeg du må begynne å sitte på motstandertribunen hvis du skal være på lerkendal noen flere ganger :-)

Sånn som du holder på kommer du til å glemme det bort når du kommer hjem på høstferie og skal på stadion. I et uppmerksomt øyeblikk begynner du: "Å rooooossennborg ååå roooooosenborg er trååånnjææmsss...." *grøsss*

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 27 aug 03, 22:16
For å være helt ærlig så kjedelig jeg livet av meg hver gang jeg er på Rosenborgkamper. Synes det rett og slett er forferdelig kjedelig å se på, og siden min første kamp på Lerkendal var kampen mot Lyn (35. min før det var en halvsjanse, 65 min får det var et skudd på mål), så savner jeg de suverene kampene på Fredrikstad stadion.

MEN selv om Fredrikstad er laget for meg, så klarer jeg fortsatt å være realistisk, ja, til tider objektiv, og sannssynligheten for at Enerly kommer til Fredrikstad er skremmende liten.

Da har jeg større tro på at Storflor eller Odd Inge Olsen kommer, men ingen av de kommer innen 1. september. Det er jeg ganske sikker på.

Dadason derimot... Dadason derimot.......

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 27 aug 03, 22:24
Ja, og siden jeg også kjedeliger livet av meg, klarer jeg ikke å unngå å legge inn dette smått usaklige svaret.

:ffk:
:D

Opprinnelig postet av trigz

Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 27 aug 03, 23:03
Det kommer ingen fra RBK, det vil jeg tørre å vedde skjorta mi på ;) Selv om de er ute av CL har de jo UEFA-Cupen, de kommer nok ikke til å nedprioritere den på noen måte...

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Lagt til: 28 aug 03, 14:03
Hva i allverden skal RBK med en stall på 24-25 spiller for å spille i TL? UEFA-cup`en er jo høyst sikker når man kan ryke ut etter en kamp. Med benkeslitere som Odd Inge Olsen, Christer George, Dagfinn Enerly, Øivind Storflor så blir det garantert bråk hvis de ikke får spille. En eller flere av disse kommer garantert til å gå på utlån snart, om ikke til FFK.

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 28 aug 03, 14:07
Når RBK offisielt har uttalt at ingen av disse vil bli lånt ut, så er det vel liten grunn til å spekulere i det. Dessuten synes jeg ikke lån er veien å gå nå uansett, dersom det er bestemt at spilleren vender tilbake etter høsten. Det får holde med Trondsen, men han kan vi også håpe blir her på permanent basis!

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914