merking
Vet ikke om det er mulig men ....
Tråder som inneholder ny ulest medling bør kanskje merkes med noe...
Som f eks andre forum , der er ikoner i forslkellig farge når en forum side eller et tråd har fått nytt ulest svar...
Skjønner dere hva jeg mener ???
Tråder som inneholder ny ulest medling bør kanskje merkes med noe...
Som f eks andre forum , der er ikoner i forslkellig farge når en forum side eller et tråd har fått nytt ulest svar...
Skjønner dere hva jeg mener ???
---------------------------
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Ja.. Skjønner..
Men de forumene du mener tenker vel da kun på når du sist var innom siden? Trykker du refresh så ser den på at du har `lest alle` ikke sant?
Trur det var litt dårlig forklart.. Men håper du skjønner hva jeg mener :-) Hvis ikke send med noen linker til forum du mener har en slik funksjon.
Men de forumene du mener tenker vel da kun på når du sist var innom siden? Trykker du refresh så ser den på at du har `lest alle` ikke sant?
Trur det var litt dårlig forklart.. Men håper du skjønner hva jeg mener :-) Hvis ikke send med noen linker til forum du mener har en slik funksjon.
Sjefskodærn
Prøvde vi ikke å lage en slik funksjon første gangen vi skulle lage ny side?
Ved å ha et array i cookien for siste X tråder..... hmm... husker ikke helt. Uansett hadde vi muligheten til å se et emne, uten at det påvirket de andre... Ble jeg nesten nysgjerrig nok til å finne ut hvordan det gjøres i andre forum... men bare nesten..
En slik løsning som marle foreslår er jo muligens bedre enn ingenting...
men, tilbake til boka igjen... møkka eksamen.. vil ha fri.
Ved å ha et array i cookien for siste X tråder..... hmm... husker ikke helt. Uansett hadde vi muligheten til å se et emne, uten at det påvirket de andre... Ble jeg nesten nysgjerrig nok til å finne ut hvordan det gjøres i andre forum... men bare nesten..
Utvikler og Medeier.
Opprinnelig postet av morten
Tror den "nye siden sist" funksjonen bare kikker på tråder som har nye innlegg siden forrige sesjon time`et ut. Blir jo uhåndterlig å logge alt alle brukere ser på av inlegg.
Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Opprinnelig postet av morten
Tror den "nye siden sist" funksjonen bare kikker på tråder som har nye innlegg siden forrige sesjon time`et ut. Blir jo uhåndterlig å logge alt alle brukere ser på av inlegg.
Å logge alt blir litt i meste laget ja... Ville blitt avsindige mengder med data.. hehe.
Den enkleste implementeringen av en slik funksjon er nok som marle foreslo i stad, og du nå..
Utvikler og Medeier.
Hm, se her
Hvis Dere ser så er enkelte mapper gule og enkelte hvite. I tillegg så er det også fint med det der "Who is online" ...
|
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23